Een Dressuur,Spring,(Eventing) en westernpaard in 1 !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxsalinaxx

Een Dressuur,Spring,(Eventing) en westernpaard in 1 !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 19:21

Hallo allemaal!

Mijn paardje Mirre is wel heel veelzijdig! Ik heb vandaag namelijk een verborgen talent ontdekt, namelijk western! Aangezien ik op een westernstal sta maar Dressuur en Springen (straks ook eventing) doe dacht ik laat ik eens gek doen. Zadels gepast en ja hoor en lag er eentje helemaal goed, westernhoofdstel in en gaan!

Dit is dus de eerste keer voor Mirre en voor mij op een paard die geen western kent (Rij afentoe een rondje op de westernpaarden op stal die alles al kunnen)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Het zijn geen hele duidelijke foto's. Ik ben diegene met die bronzen jas, die andere meid rijd altijd western wat ook duidelijk is te zien. ik was mijn cap vergeten aangezien ik niet mijn spullen uit mijn eigen 'hoekje' hoefde te halen, toen ik naar buiten ging dacht ik hee ik mis iets, toen maar snel me cap opgezet!

En Let op, het kan zijn dat Mirre wat weinig bespiering heeft. ze is namelijk herstellende van een enorme wond op haar achterbeen, hierdoor heeft ze er 3 maanden uitgelegen en zijn we haar nu weer aan het opbouwen.

Dat was het! Tips mag als jullie aardig blijven!

Afbeelding

Dag! :wave:

AZNLady

Re: Een Dressuur,Spring,(Eventing) en westernpaard in 1 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:35

Hahahahaha geweldig !

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 21:13

Hahah ja , tis ook een mutsje ook ze doet het western best wel goed

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 06:50

Leuk eens met westernspullen rijden. Nu vind ik western rijden wel iets anders als rijden met western spul, maar het zijn wel leuke plaatjes :)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 09:34

Angela schreef:
Leuk eens met westernspullen rijden. Nu vind ik western rijden wel iets anders als rijden met western spul, maar het zijn wel leuke plaatjes :)

Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik rijd wel vaker op westernpaarden. Is dan ook heel anders dan dressuur maar zo gaaf. En mirre bleef lang en laag en ik deed met de dressuur ook weleens westernoefeningen meepakken. Zo waren we haar aan het leren spinnen (voor der ongelukje dus proberen we nu nog even niet)

Tis de bedoeling dat een vriendin mirre afentoe western gaat rijden en ik snap dat het zolang ik dressuur enzo blijf rijden nooit een 'echt' western paard word!
Maar ze vind het leuk en is braaf dus dan vind ik het goed :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 10:36

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.