Mijn paardje Mirre is wel heel veelzijdig! Ik heb vandaag namelijk een verborgen talent ontdekt, namelijk western! Aangezien ik op een westernstal sta maar Dressuur en Springen (straks ook eventing) doe dacht ik laat ik eens gek doen. Zadels gepast en ja hoor en lag er eentje helemaal goed, westernhoofdstel in en gaan!
Dit is dus de eerste keer voor Mirre en voor mij op een paard die geen western kent (Rij afentoe een rondje op de westernpaarden op stal die alles al kunnen)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Het zijn geen hele duidelijke foto's. Ik ben diegene met die bronzen jas, die andere meid rijd altijd western wat ook duidelijk is te zien. ik was mijn cap vergeten aangezien ik niet mijn spullen uit mijn eigen 'hoekje' hoefde te halen, toen ik naar buiten ging dacht ik hee ik mis iets, toen maar snel me cap opgezet!
En Let op, het kan zijn dat Mirre wat weinig bespiering heeft. ze is namelijk herstellende van een enorme wond op haar achterbeen, hierdoor heeft ze er 3 maanden uitgelegen en zijn we haar nu weer aan het opbouwen.
Dat was het! Tips mag als jullie aardig blijven!

Dag!