na mijn topic van vorige week:
eerste B wedstrijd met grote Hackney
ben ik toch wel heel erg benieuwd wat jullie vinden van onze proef van deze week, ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat we onze eerste winstpunt binnen hebben gehaald ,181 punten hadden we voor de proef in het filmpje

naar mijn idee ging het toch al weer een stukje beter als vorige week, er zit nog wel veel spanning in maar ik heb geprobeerd te luisteren naar al het advies dat ik hier op bokt heb gekregen en natuurlijk dat van de mensen om mij heen en mijn instructrice.
daar bedoel ik mee dat ik heb geprobeerd meer los te laten en Magic meer te begeleiden in plaats van in de weg te zitten. ik 'durfde' meer te rijden dit keer.
dit keer zaten de bak kabouters rechts voor in de hoek... dus daar gaat het een paar keer mis.
ondanks de spanning vind ik zelf dat er toch ook mooie stukjes ontspanning in zitten dit keer in tegenstelling tot vorige week.
voor de mensen die mijn vorige topic niet hebben gezien nog even Magic's paspoortje:
Naam: Magic Valentine (ster merrie)
Ras: Hackney (grote maat)
schoft: 160cm
Geslacht: Merrie
Leeftijd: volgende week 8 jaar
vader: Rayo
moeder: Magic incredible girl
de Video is gemaakt vanuit een kantine dus helaas is de proef niet te horen, het gaat om proef 4 klasse B.
ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. voor mijn gevoel ging het dus al iets beter als de vorige keer, het teken dat het vooruitgang in zit en dus des te meer reden om door te gaan

maar even om een beeld te geven wat ik voel als ik op het paard zit. ik wil heel erg graag de controle houden en van wat ik van jullie allemaal lees wil ik dat eigenlijk te veel.
), heb jij nog ruimte om je hand wat terug te bewegen zodat je alsnog contact en dus controle behoud zonder dan alles kwijt te zijn.