JessiicaaV: Ik ben idd geneigd mijn rug hol te maken, ben ik me bewust van dus daar probeer ik op te letten. op de eerste foto's liet ik hem lekker uit draven heb daar ook niet echt op mijn handen meer gelet omdat het vooral een ontspannen momentje was. Ben ook gaan proberen te letten op mijn handen omdat ik inderdaad pianohandjes heb/had. Dus probeer ze ook steeds rechtop te houden.
Zal ook mijn beugels wat langer doen voortaan.
Ben voornamelijk gewend om te rijden met een veelzijdigheidszadel dus een dressuurzadel is nieuw voor mij, ondanks dat een dressuurzadel mijn houding wel goed doet
FLOVE: er liggen aan 2 kanten balken tegen de paal meteen aan zodat de hindernis van 2 kanten gesprongen kon worden aangezien hij in het midden van de bak stond. had op dat moment les van de eigenaar (de man in de bak) haha. tijdens het springen draai ik mijn voeten inderdaad naar buiten is een oplet puntje, met de dressuur let ik er juist op dit niet te doen. denk dat het op de tweede foto zo lijkt of dat ik het onbewust doe aangezien mijn beenligging daar ook niet helemaal lekker was.