In oktober 2013 ben ik over gestapt van pony naar paard aangezien dat ideaal is voor mijn lengte. Sinds oktober rijd ik dus Biaggi, Biaggi heeft een jaar stil gestaan wat betreft het rijden. Grondwerk werd wel gedaan (Parelli). Biaggi heeft eerder wedstrijden gelopen voornamelijk springen dus hij is ook heel erg spring gericht in gereden waardoor hij erg begint de duiken en gigantisch op de voorhand loopt. Op dit moment ben ik aan het proberen om dit zo veel mogelijk er uit te krijgen hier bij krijg ik af en toe privé les in.
Ik post hier wat foto's in van het begin tot nu. Ik sta altijd open voor tips! Zelf moet ik nog erg aan mijn houding denken namelijk mijn tenen. Ik rij nu weer met gewone beugels ik heb een hele poos met veiligheids beugels gereden en heb gemerkt dat mijn tenen heel erg naar buiten vallen. Tips voor mn handen zijn altijd welkom want vaag genoeg lukt het me niet om ze recht te houden
Klein paspoortje
Biaggi
8 Jaar
Ruin
Lengte 1,76
Vader Tygo (Numero Uno x Purioso x Rigoletto)
01.
Dit was de eerste keer dat is er op zat. Natuurlijk gigantisch wennen aangezien ik dus altijd pony's reed.

02.
Dit is een foto van redelijk een tijd geleden. Hier is dus goed te zien dat hij veels te diep ging lopen en dan vlogen mn teugels over al heen hier was dus amper contact.

03.
Zelf wist ik het niet meer op te lossen dus besloot om te gaan lessen, wat betekend dat ik heb meer voorwaards moet gaan rijden en zorgen dat het hoofd hoog blijft. Hier foto's van een les ook foto 4. Deze foto's zijn gemaakt in december.

04.

05.
Vanaf hier zijn de foto's van gister (05-02-2014) zelf vind ik het al een ruime verbeter dan toen ik begon. Nogmaals ik ontvang graag tips wat ik eventueel beter kan doen en mijn houden. Hou het wel netjes!

06.

07.

08.
Stukje proberen te wijken

09.

10.

11.

12.
Afsluiter

het is wel een fijn zadel om te rijden.