) en ik ben me aan het focussen op mijn handen en houding, handen gaan al een stuk beter, rechtop zitten ook wel, maar blijft een story of my life ;’) In-middels heb ik ook een goed passend zadel, nadat ik op mijn vorige zadel door heb gereden terwijl die boom gebroken was Wij zijn aardig aan de slag gegaan met ontspanning, toen ik vertelde aan mijn instructrice dat ik deze tips had gehad op bokt vond ze het ook ineens een heel goed idee, ik ben inmiddels dus ook overgestapt naar een andere instructrice!
We zijn nu vooral bezig met de stelling en buiging, ze valt helaas door mijn binnenbeen heen, omdat ik er gelijk met mijn hand aan zit, nu moet ik haar dus ook de kans geven om te reageren op mijn been, en ik merk dat het echt zijn vruchten afwerpt!
Vooral de galop vind ik STUKKEN verbeterd, veel meer balans en de stelling gaat daar aar-dig goed!
Ze vind het nog wel steeds lastig om mijn hand naar beneden te volgen, ze heeft dan nog de neiging om in een krulletje te blijven lopen, maar dit gaat echt al stukken beter!
Verder ben ik gewoon super trots op mijn poownie, ik heb haar helemaal zelf opgeleid en wat vind ik het TOF om haar elke keer weer te zien verbeteren!
Zo begonnen we, hier zat ik er voor de 8e keer op! (Augustus 2012)

Oktober 2012 in haar puber periode, hier nog met het zadel met gebroken boom!

Een foto uit het vorige topic (November 2012) Met een nieuw zadel wat dus ook niet goed lag!

3 weken na het topic was er al verbetering te zien!! Met het goed passende nieuwe zadel, en gelijk merkte ik dat ze toch wel kon ontspannen!

En de foto’s van afgelopen weekend! Het rijden ging zo goed dat ik niet lang heb gereden, vandaar dat er relatief weinig foto’s zijn van de draf
Wel zitten er heerlijke galop foto’s tussen!

Die verdomde slow feeder in het uitkomen van de bocht, hier zie je dus mijn “mankement” EERST been, dan hand

Mijn knappe poownie

Als jullie nog feedback hebben, houden jullie het dan weer lief en opbouwend??
Ik ben ook niet perfect namelijk
Groetjes,
Kimberley

, maar laat ik idd niet zien in mn houding!!
dat is een lang proces!!!