Csenge voor het eerst op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LVallen

Csenge voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 16:50

Hallo,

ik heb nou al een tijdje een 8-jarige Nonius als verzorgpaard en heb er vandaag voor de 2de x mee gesprongen. En vandaag was er eindelijk iemand bij met een camera om ons rijden op de foto te zetten.
Tips zijn van harte welkom!

Naam: Csenge
Leeftijd: 8 jaar
Ras: Nonius
Afkomst: Hongarije

Haar lief schattig hoofdje:
Afbeelding

Springen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

"Dressuurmatig":
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ElsemiekexJarig

Re: Csenge voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:57

Van dressuur heb ik zelf niet veel verstand, en ik kan dus niet heel veel over je foto's zeggen wat dat betreft behalve je tenen :') maar bij het springen mag je je paard wat meer ruimte geven, meer meegeven met je handen

love_nelzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:19

Helemaal met Elsemiekex eens. Met springen paard meer ruimte geven. VErder ziet het er leuk uit hoor!!

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:26

csenge ziet er goed uit zeg,leuke foto

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:55

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.