Ik heb al een hele tijd niet meer op bokt gekeken en vandaag dacht ik toch eens laat ik eens weer kijken, en ik kreeg direct de drang om een topic te openen
Dus toen kreeg ik in mijn achterhoofd.. Ohja ik heb nog wel wat fotos van kalisto die ik volgensmij nog niet op bokt heb gezet!
Kalisto is een ruin en is in het verleden ZZ-licht geweest, van zoals ik weet over de 20 en hij word in de fotos gereden door Jorinde die helaas geen bokt heeft.
Ze zijn echt heel erg ver gekomen met hun tweetjes en vind eigenlijk ook wel dat ze een topicje samen verdienen.
Ik heb liever geen afkrakende dingen maar juist iets waar ze wat aan heeft.
1. Zo hobbelden ze in het begin een beetje rond, hij reed niet aan de teugel, hij had geen goede stelling en Jorinde wist nog niet helemaal hoe het moest maar door haar wat te helpen is ze weer een stapje verder gekomen

2.

3. Ze begonnen steeds wat meer dressuurmatig te werken en hij begon wat meer aan het bit te lopen, de stelling kwam wat meer en hij liep iets meer door. Doordat kalisto ook nog best wel sloom was moest ze vaak wel erg werken, maar daar heeft ze hem door heen gekregen.

4. Kalisto begon steeds meer te begrijpen wat Jorinde van hem wilde en daarom zag het beeld er ook veel mooier uit. Ze moet alleen haar handen ietsjes meer omhoog houden, maar voor haar is het zo makkelijker om hem rond te houden

5. Af en toe namen ze ook wel eens een sprongetje wat hij wel leuk vind, en hij kan ook best wel hoog maar ging er af en toe heel snel erop af ging, daar heeft ze heel goed aan gewerkt en het maakte haar niet uit hoe hoog het was, ze kwamen er wel over. Maar daar heb ik geen fotos van

6. Deze foto van hun samen vind ik echt een mooi beeld, Het was de eerste keer op het weiland die ook wat glad was maar toch hield ze hem mooi onder controle

7.

8. Ze heeft in een half jaartje al zoveel bereikt met hem dat ze eigenlijk de 3e keer op hem rijden al zonder zadel ging en hij was zo braaf!

9.

10. Bedankt voor het kijken en ik hoop dat jullie wat goeie tips voor Jori hebben !

Helaas staat mijn verzorg en kalisto nu allebei op stal door een peesblessure sinds september. Ik hoop dat ze snel weer mag beginnen met Kalisto en dat ze nog net alles wat meer op een rijtje krijgen
Bedankt!