Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rex_Rolfo schreef:Iemand een cartoon bij de hand met een pony met een U vormige rug? Of die ahum youtubehit van vorig jaar
Lengte is niet het allergrootste probleem, wel gewicht. Mocht dat met 1.64 nog wel laag genoeg zijn dan snel op de Shet naar de huisarts om haar anerexia te behandelen.
Mizora schreef:De shet weegt waarschijnlijk zo'n 200kg ideaal (dus dan niet te dik of te mager). Bij een maximum van 20% van het lichaamsgewicht (bij warmbloeden etc. wordt zelfs vaak maar 12% aangehouden) kom je dan uit op 40kg.
Maar ze is ook te lang. Dit kan je vergelijken met 2 rugzakken. De ene rugzak is zo'n slap tasje waar je je gymkleren goed in kon bewaren voor school, makkelijk in je kluisje te proppen, en de andere is een goed aangemeten backpack. Nu ga je in beide rugzakken 12kg dragen (in het geval dat je 60kg weegt is dat 20%). Van het tasje heb je waarschijnlijk binnen een kwartier last, terwijl je met de backpack pas na een flinke tijd last krijgt. Hetzelfde gewicht, alleen het verschil tussen passend en niet passend.
Met een slap tasje bedoel ik dit: http://www.wandel-geest.nl/media/catalo ... od-wit.png
Edit: @Mikkiej: nee, je hoeft niet naar de huisarts. Maar als je 45kg weegt, zou ik er toch naar laten kijken. Qua bmr zit je, bij 1.64, op ongeveer 48kg wat je minimaal zou moeten wegen. Als je daar bijna 20% onder zit, is dat toch wel een reden om daar bezorgt over te zijn.
). Dat vind ik te zwaar voor zo'n kleintje.
Mikkiej schreef:Rex_Rolfo schreef:Iemand een cartoon bij de hand met een pony met een U vormige rug? Of die ahum youtubehit van vorig jaar
Lengte is niet het allergrootste probleem, wel gewicht. Mocht dat met 1.64 nog wel laag genoeg zijn dan snel op de Shet naar de huisarts om haar anerexia te behandelen.
Pfoe, wat een keiharde, brutale opmerking.
Wanneer ben je in jou ogen te zwaar voor een shet?
Ik ben 1.70m en 60 kg. Nou dan moet ik ook rap langs de huisarts