Instructie , vraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_nvds

Instructie , vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 16:41

Hoihoi ,

Of het hier goed staat weet ik niet , zo niet mijn excuus.

Omdat ik graag wat verder wil komen samen met mijn pony en ook weer wat wil leren ben ik opzoek gegaan naar instructie..
Had een adverentie gemaakt en zelf een beetje rond gekeken.
Een aantal mensen op een lijstje gezet.

Ik wil uiteraard kijken wie het beste bij ons past qua les , maar nou komt mijn vraag ...

Sommige mensen komen totaal niet enthousiast over , alsof het alleen om geld gaat en het moet ?
Hoe hebben jullie een paar gekozen ?

Ik heb namelijk best veel reacties gekregen maar proeflessen zijn natuurlijk niet gratis en om nou 4 x in een week les te nemen om te kijken wie het best bij ons past is ook te veel!

Alvast bedankt ,
Groetjes Nadia

r_lolita

Re: Instructie , vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:44

Gaat inderdaad bij veel mensen om geld.
Ik had het geluk dat diegene waar mijn pony's bij staan ook les geeft dus ik heb nooit hoeven te zoeken.
Er zijn zeker wel mensen die het écht doen omdat hen hun passie is hoor! Gewoon goed zoeken en kijken wat het beste bij jullie past. inderdaad is 4 x in de week les nemen erg veel! Misschien 1 x in de week en dan elke keer bij een ander?
Succes!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 16:47

1 iemand sprong er voor mij uit , die heb via een andere bokker 'gekregen' . Ze komt zondag. Maar goed om weken lang telkens een ander te laten komen is ook weer zo langdurig ..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:49

Vaak is het toch een kwestie van via via.
Dus je zoekt iemand en via via hoor je van iemand.
Zoals nu met de instructrice
Als deze je bevalt kan je toch gewoon stoppen met zoeken?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:51

poeh, dat is niet zo fijn, die mensen zou ik meteen overslaan eigenlijk. Ik heb wel eens iemand afgewezen voor les, maar dat was dan omdat diegene ver buiten mijn regio woonde en dit gewoon teveel reistijd en reiskosten zou opleveren voor mij, maar dat zeg ik dan gewoon eerlijk. Ik ben er een paar jaar tussenuit geweest met het lesgeven, maar toen ik weer begon merkte ik pas hoe ik het had gemist, zo ontzettend leuk om combinaties vooruit te kunnen helpen, ik neem toch aan dat je instructeur wordt omdat je daar juist je voldoening uit haalt en niet voor het geld (rijk word ik er toch niet van).

anyw1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:54

superrobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:55

Je kan toch eens gewoon gaan kijken hoe de persoon les geeft, kost niets.
En daarna kan je altijd nog een proefles nemen bij die persoon.

succes /3

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:50

Neem de tijd en begin te lessen bij degene die je het meeste aanspreekt, spreek daar een paar lessen bij af en als het klikt ga je daar mee door, klikt het niet ga je naar een ander.
Mijn ervaring is wel dat je een paar lessen nodig hebt om te wennen, soms ben ik er na 1 les al uit maar ik heb ook wel eens een paar weken gelest bij iemand en het begon me steeds meer tegen te staan terwijl het in eerste instantie heel leuk leek.

Van meerdere mensen in een zeer korte periode zou ik geen les nemen, wekt vaak alleen maar verwarring op (verschillende methodes) en het is lastig na te gaan waar je het meeste resultaat behaald.

Wat je inderdaad ook kan doen is vragen of je een les mag bijwonen als kijker of de manier je aanspreekt. Zo ben ik ook bij mijn huidige instructrice uitgekomen, via een tip van een vriendin over iemand en ik ben toen gaan kijken naar een les en toen pas afspraken gemaakt.