Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Normaal is het juist ideaal om de scherpe kantjes eraf te halen haha.
? max66 schreef:het gekke is dat als ik haar los in de bak probeer te laten lopen (opjagen zeg maar) dan is ze niet vooruit te branden en loopt liever niet dan wel.
VOORdat ik begin met longeren (dat doe ik om de frissigheid eraf te hebben) is ze eigenlijk gewoon relaxt en ontspannen en totaal niet hyper. Dat wordt ze echt van het longeren. Moet ik dan misschien helemaal niet longeren en er dan maar gewoon op stappen (wat ik eigenlijk ook niet echt goed aandurf)?
iig bij mijn paard 

veel succes! max66 schreef:het gekke is dat als ik haar los in de bak probeer te laten lopen (opjagen zeg maar) dan is ze niet vooruit te branden en loopt liever niet dan wel.
VOORdat ik begin met longeren (dat doe ik om de frissigheid eraf te hebben) is ze eigenlijk gewoon relaxt en ontspannen en totaal niet hyper. Dat wordt ze echt van het longeren. Moet ik dan misschien helemaal niet longeren en er dan maar gewoon op stappen (wat ik eigenlijk ook niet echt goed aandurf)?
Paardrijden moet leuk zijn!
Ik heb op stal ook van die meiden die overal opstappen, zonder een greintje angst. Deed ik vroeger ook, maar met de 40 in zicht is dat echt wel een gepasseerd station