Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
unihorses schreef:goede verlichte zit, druk op je beugels, en mee met je paard? als je gewoon mee gaat hoort dat niet te gebeuren...
kimz_angel schreef:Verkoop dan je dressuur en koop dan een veelzijdig.
Want dan heeft het geen zin om springlessen te pakken je houding in dressuurzadel met springen want houding gaat toch niet geweldig zijn
LiannePuthzy schreef:kimz_angel schreef:Verkoop dan je dressuur en koop dan een veelzijdig.
Want dan heeft het geen zin om springlessen te pakken je houding in dressuurzadel met springen want houding gaat toch niet geweldig zijn
ik denk zomaar dat ik dat zadel niet mag gaan verkopen van mijn moeder, mijn moeder vind dit zadel prima en vind dat je prima kan springen met dit zadel
xRiiannex schreef:Is je evenwicht wel goed?
Heb het ook gehad, ook in een veelzijdigheidszadel.
Kwam erachter dat me evenwicht mega slecht was, sinds dien ben ik veel gaan oefenen in mij evenwicht en gaat dit al veel beter
LiannePuthzy schreef:xRiiannex schreef:Is je evenwicht wel goed?
Heb het ook gehad, ook in een veelzijdigheidszadel.
Kwam erachter dat me evenwicht mega slecht was, sinds dien ben ik veel gaan oefenen in mij evenwicht en gaat dit al veel beter
ik heb dressuurzadel, geen veelzeidigheids zadel, ik wil een veelzeidigheids zadel gaan kopen
no--a schreef:Hoever kom je uit het zadel met het springen? Balans blijkt vaak wat lastiger te zijn op een dressuurzadel met springen (benen zitten niet handig natuurlijk) en zeker als je dan te ver/hoog uit het zadel komt kan je nog wel eens verkeerd terug in het zadel komen.
dat je bijv. veel te veel recht op blijft met je bovenlichaam maar wel kont achteruit steken ofzo...