Hoi allemaal!

Ik heb getwijfeld of ik hier een topic van durfde te openen, maar ik wil de foto's toch graag delen. Afgelopen weekend kon ik na de les nog even buiten rijden. Ideaal, want een vriendin had haar camera mee en ik ben altijd benieuwd hoe het rijden er vanaf de zijlijn uitziet! We hebben 20 minuten in ons uppie in de buitenbak gereden, wat ertoe leidde dat ik een klein bommetje onder me had. Ik vind het op zulke momenten lastig om zelf ontspannen te blijven en niet te sterk in mijn hand te worden. In de les gaat dit steeds beter, maar deze foto's laten zien dat het niet altijd lukt.
Loeki is een kleine manege fjord waar ik eens in de week op rij. We rijden samen FNRS wedstrijden op F13 / B niveau. Sinds een paar weken rij ik zonder beugels, maar dit zit voor geen meter, dus heb ik het hele zadel er maar afgehaald. Mijn instructrice heeft aangegeven dat het plaatje weliswaar niet mooi is, maar dat ik de pony niet hinder. Ik ben dan ook van plan zo snel mogelijk een barebackpad aan te schaffen, zodat het rijden voor ons beide plezieriger is!
Het rijden gaat niet altijd perfect en dat is ook op de foto's te zien. Er zijn veel dingen waar ik nog aan moet werken, en ik sta absoluut open voor tips en commentaar daarbij. Dus wees daar niet te voorzichtig mee

1. Relatief rustig de hoek om

2. Van hand veranderen

3. Klein stukje galop proberen

4. Hier zie je hoe Loeki in het bit gaat hangen en ik niet durf los te laten

5. Toen ging het zonnetje nog even schijnen

6.

Bedankt voor het kijken! Een berichtje zou leuk zijn