:D ze zijn al van een hele tijd geleden kijk maar naar tjelle zijn dunne vacht daar en naar het mooie weer...tjelle was toen op deze foto's nog zo druk en vervelend...maar inmiddels is hij super braaf ....uhm nou soms
ik was deze dag met lisa (tjelle zijn verzorgstertje als ze tijd heeft
) en jenny dat is haar beste vriendin en WAS een vriendin van mij totdat ze met mijn ex tim ervandoor ging...
hier komen ze...
tjelle en jenny...(let dus niet op de b*tch die erop zit..!!)
het gaat hier tenslotte om tjelle 

hier weer tjelle en jenny...hier kijkt hij zo lief!! *die b*tch verpest de foto*
hahahakoekje..??

opnieuw tjelle
en jenny

tjelle heeft geen groot hoofd hoor
haha
ikke en tjelle
zucht...was issie toch mooi!! 
nog een keer ikke en tjelle
zo lijkt het net of hij een lange voorpluk heeft

ikke en tjelle ff poseren...*de foto's zijn weer lekker doorelkaar hahah*
hoe vinden jullie zijn halster staan..?? 8ik vind het heel sgattig ik heb dit halster ook in het lila voor hem

tjelle en ik rijfoto!! *zucht* deze is zo mooi...*hint..check zijn bilspier*
en dat geultje boven op zijn kont
hahah
issie niet schattig

hier jenny weer op tjelle...

jenny...voeten naar achter

nog een x jenny en tjelle...

hier lisaatje op tjelle...zij kan het ook wel goed met tjelle vinde...
hij loop hier wel stoer

tjelle was die dag best wel druk...hij was heel vervelend bij lisa...dus ik ging er weer ff op...op lisa haar beugel maat..dus sit zowat met mijn knieen in mijn nek
dus zit voorover...maarja..let maar gewoon op tjelle want die liep hier super mooi!!

beetje raar moment genomen maarja

als laatste een lelijke vervaagde foto...tjelle kantelt zijn hoofd hier ooknog eenz...maarja...moeite waard om hier te plaatsen

oja op hestegaarden staat nu een 3 jarige hengst die word ingereden door het vorige verzorgstertje van tjelle...hij heet vasko en is een half broer van tjelle ook een inco dus!! echt een super mooi beestej!!

dit waren ze...jammer dat het al weer best wat oudere foto's zijn maar kon ze niet eerder plaatsten...ik zal snel weer foto's maken van tjelle in zijn teddyvacht en nieuwe rijfoto's want hij heeft nu heel wat meer manieren geleerd

xxx lisanne en super tjelle!!

ps commentaar mag altijd
;)