Tinker Tara @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:03

Sooooow mooi beessie!!! Haha! mag je trots op zijn!!
en lange manen! echt mooi! Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:39

rennie schreef:
Ach ja what's in a name.. Als het beestje maar een naam heeft toch? Knipoog

Ja, Pellie ik heb van de week mijn nieuw boomloos zadel (Barefoot) gekregen en gisteren en vandaag geprobeerd. Zit fantastisch, lekker zacht maar wel breed. Ik heb nog niet het idee dat Tara er beter door loopt zoals vaak wordt gezegd. Op de foto's zit het zadel inderdaad ver naar voren. Vandaag heb ik het zadel iets meer naar achteren geplaatst, maar toen ik van de buitenrit terug kwam was het zadel weer iets naar voren geschoven. Ze zeggen dat het zadel zich ook nog moet vormen naar de rug van het paard...dus wacht ik nog even af. Het beviel jouw (Pellie)toen niet zo op Gam. Vanwege het schuiven of in het algemeen niet?

Ja Alie dat heb je helemaal goed Haha! Maar ik had je toch al eens verteld dat mijn tinkers daar stonden? Je zou nog eens langs komen toch? Haha!


vanwege het geschuif Rennie. Voor de rest was het mijn troon zo heerlijk!!! OK dan! Ookal moest ik met buitenritten wel wennen aan het geschuif van mijn reet want er zat geen suèdine op net als mijn wintecje. Haha!

rennie
Berichten: 15
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:25

Van geschuif van me reet op het zadel heb ik geen last Haha! wel dat ik momenteel wijdbeens loop Bloos! omdat het zadel veel breder zit dan me westernzadel Cool

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 21:51

rennie schreef:
Van geschuif van me reet op het zadel heb ik geen last Haha! wel dat ik momenteel wijdbeens loop Bloos! omdat het zadel veel breder zit dan me westernzadel Cool


*LOL* *LOL* *LOL*
Ff je voeten weer rechtzetten dan (*knak* dat was de een *knak* dat was de ander *LOL* )