Mijn fjordje

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

givette

Mijn fjordje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 19:12

Haay :D

Ik heb een top fjord en heb er super veel plezier mee ookal is en blijft het een fjord en zou ze altijd haar streken behouden, daarmee bedoel ik dus: Dat ze op sommige momenten net doet als of ze alles voor het eerst mee maakt of moet doen, dat ze als ze iets eng vind gewoon lekker gaat stil staan en daar ook lekker blijft staan, dat ze heel druk is op sommige dagen en ik echt denk soow doe is normaal terwijl ze andere dagen niet voor uit te branden is en ik dan net zo goed kan stoppen met rijden want dan moet ik haar letterlijk vooruit schoppen :roll:
Toch houd ik ontzettend veel van haar en ze heeft een top conditie dat heb ik afgelopen zaterdag wel gemerkt even een buiten rit van 10 tot 4 gereden door de drunense duinen en ze had op het laats nog net zo veel pit dan ophet begin!

Ik vind het altijd wel leuk om te kijken wat jullie van mij en me paardje vinden, hoe we rijden, en misschien hebben jullie echt geweldige tips en komt er nog meer verbetering.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Never give up on things that make you smile :o

Qwerty1

Re: Mijn fjordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:46

Ziet er keurig uit! Probeer je been wat verder naar achter te leggen, want op de laatste foto zie je goed dat je been eigenlijk iets te ver naar voren ligt. Maar voor de rest ziet het er keurig uit!

:D

givette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:14

LoveShettys schreef:
Wauw! Wat een stoere Fjord!

Dankjewel hihi <3

givette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:15

Qwerty1 schreef:
Ziet er keurig uit! Probeer je been wat verder naar achter te leggen, want op de laatste foto zie je goed dat je been eigenlijk iets te ver naar voren ligt. Maar voor de rest ziet het er keurig uit!

Dankjewel voor de tip dat ga ik zeker proberen! :o

WhildJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:51

Wat een leuke veelzijdige Fjord zeg! Fijn om te lezen dat jullie zoveel plezier met elkaar hebben. :D
Op de laatste foto lijkt het alsof ze wat op het bit hangt, ik kan me voorstellen dat het op dat moment zwaar aan je handen aanvoelde, maar dat kan natuurlijk ook een momentopname zijn.
De andere foto's is weinig rijtechnisch commentaar op te geven!

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

givette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:56

Whild schreef:
Wat een leuke veelzijdige Fjord zeg! Fijn om te lezen dat jullie zoveel plezier met elkaar hebben. :D
Op de laatste foto lijkt het alsof ze wat op het bit hangt, ik kan me voorstellen dat het op dat moment zwaar aan je handen aanvoelde, maar dat kan natuurlijk ook een momentopname zijn.
De andere foto's is weinig rijtechnisch commentaar op te geven!

hihih dankjewel!
Ja ze hangt meestal wel wat op het bit maar nooit echt zo heftig dat ik er last van heb *D

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:02

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.

Beter twee paarden op stal dan een leeg halster.

Vakantie!!!!!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten