Naast het boscrossen ( [ITP] Spetterend het bos door! ) moet er natuurlijk ook serieus gewerkt worden
Zaterdag 14 december heb ik een wedstrijdje met Winston op de manege, en we zijn druk aan het oefenen. Afgelopen woensdag liep hij als een trein. Lekker voorwaarts, actief op mijn been en ook nog lekker rond Vandaag merkte ik al dat hij weinig zin had
Hij reageerde een stuk slechter op mijn been en het was óf van voren, óf van achteren. Nu ik de foto's terugkijk liep hij toch beter dan ik dacht
Maargoed, ook mindere trainingen zitten er tussen en die mogen ook getoond worden.
Ik wil graag voor 2014 een startkaart aan gaan vragen, en ook gaan rijden bij een vereniging in de buurt. Ik wil dan om de week dressuurles en om de week springles gaan volgen. Eens per maand een wedstrijdje en gewoon zien hoe ver we kunnen komen.
Ik rijd Winston nu ruim een jaar. Augustus 2012 ben ik begonnen hem te verzorgen en sinds die tijd zijn we al met sprongen vooruit gegaan. Een paar lesjes hebben al zoveel verschil gemaakt! Helaas heb ik door financiele redenen geen geld meer gehad voor een lesje. 1 december heb ik voor het eerst sinds een half jaar weer eens les
Het topic van de vorige keer: Marjoow @ [RT-HAW] Fjord Winston aan de dressuur!
Ik ben heel benieuwd!
Losrijden, Winston is echt een dieseltje die even op gang moet komen in het begin. Door veel overgangen te rijden en van voren los te laten lukt dit vaak wel.

Van een galopje word hij altijd lekker los.

Natuurlijk heb ik langer los gereden dan bovenstaande foto's doet blijken. Ik denk alleen dat ik aan het echte werk meer heb

Bekend probleem, teugels te lang
Het lijkt ook of ik ze gelijk vast zet, maar dat is niet zo.

Galop is nog een groot aandachtspunt. Rechtsom gaat het nu aardig! Al blijft het lastig om hem aan de gang te houden, zeker als ik hem van voren ook nog eens rond vraag.

Hier vind ik hem heel fijn lopen:

Hier heb ik hem echt even naar voren laten rijden. Hij liep echt níet door. Voorkant, nouja dat moet dan maar even. Hij zette nu iig zijn achterhand er wel onder

Tsja. Dit denkt Winston er dan van

Bedankt voor het kijken! Aan onderbouwd commentaar heb ik het meest
Met dank aan Arianne (Detroit) voor de mooie fotos!
Groetjes,
Marjolijn