Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Angela schreef:Is het paard wel ooit echt goed ingereden?
Ik dacht hetzelfdemisschien is ze wel nooit (goed) zadelmak gemaakt/beleerd.....tja dan snapt zo'n dier het niet!
Fira schreef:Als ze al trapt wanneer je op haar rug drukt, zou ze nog wel eens hele erge last kunnen hebben van haar rug!
Kan je niet aan de eigenaar vragen of iemand een keer naar haar rug kan kijken?
listiglistje schreef:Fira schreef:Als ze al trapt wanneer je op haar rug drukt, zou ze nog wel eens hele erge last kunnen hebben van haar rug!
Kan je niet aan de eigenaar vragen of iemand een keer naar haar rug kan kijken?
Ik denk dat dit geen last van de rug is, maar nijdigheid van verschillende mislukte pogingen van onwetende kinderen![]()
zit dus "terecht"tussen de oortjes van dit paard!
dus onwetende en onkundige kindjes hebben het tig x keer op keer geprobeerd, listiglistje schreef:Punt is ze is niet (goed) beleerddus onwetende en onkundige kindjes hebben het tig x keer op keer geprobeerd,
maar stuiterde altijd meteen eraf en durfde er vervolgens niet meer op...logisch op een niet zadelmak/beleerd paard!
Wat denk jij dat dat met een paard doet, hoe dat paard geestelijk daarop reageert als het keer op keer mis gaat?
Dus het paard is niet bereden en heeft dus nooit gewerkt, TS zegt zelf dat het 10 jaar geleden is, merrie is nu 13.
listiglistje schreef:je kan het proberen om haar opnieuw goed zadelmak te maken....maar moet je dat willen?
Paard is al 13 en heeft nooit hoeven te werken....Wil je persé rijden op dit paard?
listiglistje schreef:rugproblemen ook nietmaar het dier heeft nooit gewerkt dus vanwaar de rugproblemen....
daarbij staat er "IK DENK"
Yasmijntje schreef:Klopt.
De eigenaar van mijn verzorgpaard (de 'boer' dus) vind het niet nodig om haar nog een keer te laten inrijden.
Want dat is duur.