Biaralda springen in de Meern

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nienh

Biaralda springen in de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 19:23

Hallo!
Altijd een stille lezer geweest op bokt, maar waag me nu toch maar is aan een topic! :o
Vrijdag avond heb ik een rondje B gesprongen in de Meern. Ze sprong fijn alleen 1 balkje op hindernis 2..

:list:
Biaralda
7 Jaar
Merrie
Upsilon van de heffinck

http://www.youtube.com/watch?v=pKK6-gYsSZ0

ElsemiekexJarig

Re: Biaralda springen in de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:26

Ziet er leuk uit! Misschien dat je iets meer ruimte boven de sprongen kunt creëren, het lijkt nu allemaal maar net goed te gaan.

nienh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 19:33

Elsemiekex schreef:
Ziet er leuk uit! Misschien dat je iets meer ruimte boven de sprongen kunt creëren, het lijkt nu allemaal maar net goed te gaan.

Oke en heb je hier misschien ook tips voor? :)

ElsemiekexJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:35

nienh schreef:
Elsemiekex schreef:

Oke en heb je hier misschien ook tips voor? :)

Iets meer aansporen voordat je gaat springen, gewoon zachtjes je benen aandrukken of iets steviger als dat nodig is. Zo krijg je meer ruimte en wordt het denk ik makkelijker, maar ik ben ook geen professional hoor haha. :')

Kaula

Re: Biaralda springen in de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:44

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.