Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Angela schreef:Niet gaan rijden. Een cross rijden op een paard dat niet te controleren is, is gewoon niet verstandig.
Lauraa90 schreef:Ik heb het een keer GIGANTISCH fout zien gaan.. Meisje deed altijd mee met de cross en vaak op paarden van anderen. Zo ook deze keer, paard was erg voorwaards en het was gewoon vragen om problemen. Ze viel er vanaf en het paard is in blinde paniek het hele cross parcours over gegaan om vervolgens over de omheining heen te springen en gigantisch op de vlucht te slaan. Het was verschrikkelijk om te zien. Ik zou er dus ook zeker niet aan mee doen want geen rem is gewoon hartstikke gevaarlijk, niet alleen voor jezelf en de pony maar ook voor anderen die mee doen met de cross.
no--a schreef:Ook maneges maken wel eens inschattingsfouten. Natuurlijk blijft het altijd een beetje spannend en dat is ook prima, maar de cross in gaan in onzekerheid of je het paard wel kan houden is imo niet de bedoeling. Of je gaat de cross in wetende dat je je paard kan houden of je rijd de cross niet.
xxxnawelxxx schreef:no--a schreef:Ook maneges maken wel eens inschattingsfouten. Natuurlijk blijft het altijd een beetje spannend en dat is ook prima, maar de cross in gaan in onzekerheid of je het paard wel kan houden is imo niet de bedoeling. Of je gaat de cross in wetende dat je je paard kan houden of je rijd de cross niet.
Nou uiteindelijk ben ik maar gewoon op mn oude vetrouwde gegaan en is helemaal goed gekomen!