hooi,
gister heb ik lekker gereden in de wei, toen kwam mn zusje foto's maken, altijd leuk!
op het moment probeer ik chardon actiever te rijden, zodat hij zelf gaat zakken en dat het er allemaal gewoon wat vlotter uit ziet
met Chardon rijd ik nu B dressuur, maar hoeven nog een winstpunt, ik ben van plan om dan nog in de B te blijven, ik wil het gewoon goed hebben voordat ik überhaupt naar de L wil
Chardon is een 6 jarige ruin, het gaat al hel goed, nu is hij net een week genezen van koliek en pakken we het weer rustigaan op, maar gister mocht hij toch wel weer aan het werk
onze/mijn problemen zijn: mijn houding/ activiteit/ stijfheid/ mijn handen en soms is hij gewoon te eigenwijs om überhaupt te willen lopen

samen met mijn instructrice zijn we wijken aan het oefenen, en dat gaat ook nog niet echt vanzelf
mijn terugkomend probleem is dat ik te veel aan de voorkant zit, en steeds alles met mn handen wil oplossen heel vervelend voor chardon
ik rijd hobby en heb nooit hoger dan L gereden, ik ben benieuwd hoe jullie ons nu vinden
-01- zijn mooie koppie
-02- actief rijden

-03- en zakken
-04- poging tot middendraf, meegeven van mn handen ziet er nogal raar uit

-05- hij word steeds beter en mooier
-06- heftig beengebruik
-07- galop was altijd heel moeilijk, nu gaat het zo goed
-08- de buurman in red is druk druk druk op de achtergrond

-09- herfstkleurtjes
bedankt voor het kijken