Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik bedoelde eigenlijk de druk van et been , dus dat ze op mijn zit reageerd en niet alleen op de teugels. Ze leert wel snel. Maar verstandigste is denk ik om weer op les te gaan..
maar bedankt
jolleknol schreef:Beetje achterover leunen en diep in het zadel zitten en kleine kneepjes inde teugels geven. En ik heb al een aantal jaar les gehad, maar mijntjnker kende dit vanaf het begin al niet... En ik vraag alleen maar wat tips zodat ze wat beter reageerd op mijn been
maar ze was ook niet goed door gereden toen ik haar kocht. Ik ga gewoon kijken wat ik nog kan verbeteren enzo.
want ik wil dat we beide prelzier hebben en elkaar snappen
jolleknol schreef:Beetje achterover leunen en diep in het zadel zitten en kleine kneepjes inde teugels geven. En ik heb al een aantal jaar les gehad, maar mijntjnker kende dit vanaf het begin al niet... En ik vraag alleen maar wat tips zodat ze wat beter reageerd op mijn been
maar voor wat extra tips waar ik aan kan werken
jolleknol schreef:Okee ja dankjewel! En dit topic had ik idd niet gemaakt om te horen dat ik les moet nemen want sat weet ik wel!maar voor wat extra tips waar ik aan kan werken