het was in het begin erg moeilijk omdat ze alleen maar wou racen en doordat mijn zit nog niet goed was (ging van een fjord naar een paard, dus dat was wennen) werd dit alleen maar erger, we snapten elkaar niet, en met heel veel lessen zijn we wel erg vooruit gegaan. We zijn beter op elkaar gesteld en snappen elkaar ook beter want de communicatie was niet goed. Nu weet ik dat we nog een heel stuk vooruit moeten en dat we nog steeds niet zijn waar we willen zijn maar ik ben wel benieuwd wat jullie punten zijn, dus geef vooral commentaar, vooral waar ik wat aan heb haha. Nu ben ik vooral bezig dat ze over haar rug loopt en soepeler want ze kan erg stijf zijn. omdat ze dit heel moeilijk vindt vraag ik maar geef haar de ruimte maar wanneer ze echt omhoog gaat vraag ik meer van haar.
mijn eigen punten zijn
- zit te ver naar voren dus moet mijn bekken naar voren duwen en verder naar achter
- ik wil te veel zoals mijn lesgever zegt dus probeer er wat minder aan te doen en stiller zitten (met mijn handen)
- pianohandjes
- hakken naar beneden duwen.
vooral mijn zit vindt ik zelf erg moeilijk, vooral omdat je dan jezelf moet verbeteren.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-X8SQX8VB.jpg[img]
dit hierboven bedoel ik dus met haar hoofd omhoog gooien als ze het moeilijk vindt.

ze heeft er ook wel een handje van om onder je weg te lopen.
nou ik ben gewoon benieuwd naar het commentaar,
maar ik weet zelf ook wel dat het zeker niet perfect is.