Naam: Nashville's MG Meadows (No More Mister Nice Guy op wedstrijd)
Leeftijd: 4 jaar
Niveau: B met nu 11 wp's.
Onder het zadel sinds: Met 3 jaar onder het zadel en sinds begin april echt in training en aan het doorrijden.
Mijn niveau: L2/M1
Bijzonderheden: Ik heb heup en rugklachten wat er voor zorgt dat ik soms best wat pijn heb tijdens het rijden. Zodra ik er langer op zit gaat het beter en gaat de pijn weg. Ik heb geen verklaring voor die KNHS oid, omdat ik van mening ben dat ik gewoon mee moet kunnen draaien. Toen we hem net gingen doorrijden ben ik er heel erg hard vanaf gevallen. dit was eind april. Hier heb ik jammer genoeg soms nog steeds last van. Ik ben onder behandeling geweest van een manueel therapeut, maar niet alle blokkades konden los gemaakt worden.
Nash is niet mijn eerste jonge paard dat ik opleid maar wel het eerste jonge paard wat ik ook werkelijk op deze jonge leeftijd op officiële wedstrijden start. Gisteren heb ik mijn laatste B wedstrijd gereden met 193 en 195 punten en 2x een eerste plaats. Ik ben super trots op hem, aangezien we twee weekenden achter elkaar ALLE proeven winnen!
Proef 1:
193 punten
Proef 2:
195 punten
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik SUPER TROTS ben op mijn guppenkoppie.
Feedback is uiteraard de bedoeling van dit topic, maar wel graag onderbouwd. Dan kan ik er wat mee namelijk
dat is iets wat we in de training en tijdens de lessen veel aan het oefenen zijn. Lichtrijden is mijn ding ook niet helemaal. Ik zit liever door, dan kan ik me daar op focussen. Nash zijn balans is van zichzelf ook nog niet 100% hij is pas 4 sinds eind juni en nog niet lang in training. Dus ik kan niet van hem verwachten dat hij in een keer een super balans heeft. Maar dat komt zeker goed