Een leuke combinatie? Januari 2014 gaan wij starten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cherylmenno

Een leuke combinatie? Januari 2014 gaan wij starten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 18:16

Hallo iedereen!

Sinds vandaag ben ik helemaal nieuw op Bokt! Vanaf mijn 16de tot mijn 21ste heb ik twee eigen ponys gehad. Toen ik in 2010 naar Amerika verhuisde heb ik ze met pijn in mijn hart moeten verkopen. Tijdens mijn twee jaar in Amerika ging de paardensport op een laag pitje.

Eenmaal terug in Nederland begon het meteen weer te kriebelen. Een eigenpaard wil ik op het moment nog niet, maar ik kreeg Menno aangeboden als verzorgpaard. In eerste instantie was ik er van overtuigd dat een Fjord niet bij mij past. Maar tijdens onze eerste kennismaking was er meteen een klik. Menno heeft een goud karakter en is erg leergierig. Hij pakt de dingen heel snel op en dit alles maakt hem zo super leuk! Hij was al een klein beetje ingereden, maar we zijn nu vier maanden samen bezig. De foto's zijn gemaakt in de derde maand. Ik ben er van overtuigd dat wij een leuke combinatie zijn en ga in Januari 2014 met hem starten.
Wat vinden jullie van ons? *\o/*

Foto's tijdens de derde maand samen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

1234

Re: Een leuke combinatie? Januari 2014 gaan wij starten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:26

Je moet minimaal 5 foto's plaatsen op HAW :)

RomyST

Re: Een leuke combinatie? Januari 2014 gaan wij starten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:52

Ziet er leuk uit! Lekker gewaagd op een fjord! Ze kunnen nogal een eigenzinnig karakter hebben :p het lijkt alleen wel alsof je je handen heel dicht bij het zadel hebt, kan ook moment opname zijn..

cherylmenno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 21:53

RomyST schreef:
Ziet er leuk uit! Lekker gewaagd op een fjord! Ze kunnen nogal een eigenzinnig karakter hebben :p het lijkt alleen wel alsof je je handen heel dicht bij het zadel hebt, kan ook moment opname zijn..

Zelf ben ik ook erg benieuwd hoe hij zich zal gaan gedragen :) . Wat mijn handen betreft: we lessen twee keer per week en mijn instructriese wil dat ik mijn handen laag en wijd hou, omdat hij nog zo jong is. Zodra Menno ontspant moet ik meer teugel geven zodat hij kan zakken en ruimer wordt in zijn pas. Hij vind het namelijk nog heel moeilijk om ruime stappen te nemen. Hierdoor komen mijn handen inderdaad dicht bij het zadel. Bedankt voor je reactie!

cherylmenno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 21:55

1234 schreef:
Je moet minimaal 5 foto's plaatsen op HAW :)

Oh bedankt! Ik had mij beter moeten inlezen :o . Dat had ik inderdaad niet gezien. Dan moet ik er snel maar wat foto's bijzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:30

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.