paspoortje
Dorite
5 jaar
merrie
1,68 gemeten bj de vorige eigenaar, moet zeker nog groeien!
Tenerife x Utrecht x pericles
Dorite is er pas sinds vorige week Dinsdag, maar heeft zich de hele week super gedragen! we hebben haar dit weekend meegehad naar een fotoshoot op locatie en de volgende dag ook een shoot op het stoppelveld aan huis. Bij alles was ze een voorbeeldig paard!
Deze foto's waren van de shoot aan huis waarbij is mijn stalgenoot super dankbaar ben voor de leuke foto's! Dit is de 3e keer! dat ik erop zit en eigenlijk ook direct met haar naar buiten ben gegaan.
Ze moet nog een heel stuk groeien aangezien ze nog steeds een stukje overbouwd is en redelijk wat vet en spier mist. Ze staat nu netjes in de voeding en loopt 6x in de week, dus dit zal allemaal vanzelf komen! Ik vind haar nu al heel erg knap en ben benieuwd waar we zijn over een tijdje. We werken nog eigenlijk aan niks, het is nu puur wennen aan elkaar maar ben toch benieuwd wat jullie er van vinden
Ik ben echt al een hele tijd bezig met mijn houding, Er moet nog heeel wat aan veranderen maar het is al een stuk beter!Margreeth je weet het al, maar ik ben super blij met deze kans die jij mij nu geeft!
Wees lief als er tips zijn hihi het is allemaal even wennen aangezien ik hier vanaf kom Bonte
foto's staan door elkaar heen!

Hier zag ze wat, ze kwam wat omhoog. Je kan ook heel goed hier zien dat ze wat overbouwd is.

Hetzelfde

Er stond zoveel wind dat voor mijn gevoel mijn cap bijna weg vloog haha!

mevrouw ongeduld aka prinsesje haha

Hopelijk vinden jullie het een beetje leuke combie, laat een leuk berichtje achter