Dit is Winsten:

Winsten rijd ik 3 keer in de week voor een hele lieve leuke eigenaar die helaas niet alle tijd heeft en lichamelijke klachten heeft.
Hij is M2 Dressuur maar kan alles van Z, kan een leuk sprongetje maken, cross vind ie ook leuk en ook is hij beleerd voor de kar.
Echt een topFjord dus! Ik ben helemaal gek van hem! Het is een eerlijk paard dat graag meewerkt als jij ook eerlijk bent en hem goed aan het werk zet.
Helaas brak ik begin april mijn enkel ernstig en heb ik 4 maanden stil gezeten. Toen de chirurg zei dat ik voorzichtig mocht rijden ben ik die avond meteen opgestapt! Het viel tegen want ik kon natuurlijk niks met me spierloze been en stijve enkel! Maar nu een paar weken verder heb ik al weer 3 keer in de baan gereden. We doen nog een beetje rustig aan maar ik word steeds sterker en kan steeds meer!
Afgelopen vrijdag (30-8) ging een vriendin mee om foto's te maken.
Ik struggle nog erg met waar ik zijn hoofd wil. Hij is fijn in de mond en volgt mijn hand goed dus dat is het probleem niet! Maar ik wil niet dat hij te diep loopt. Daardoor heb ik vaak me teugels te lang en wil ik hem teveel ruimte geven waardoor z'n neusje weer te veel eruit steekt. Het liefst wil ik een paard van achter naar voor rijden, omhoog richten, goed voor de schoft omhoog en de hoofd netjes op de loodlijn. Maar dit vind ik lastig bij een Fjord met zo'n dikke nek. Als ik hem zo opricht heb ik het idee dat zijn nek hem in de weg zit... Op deze foto's vind ik hem eigenlijk te laag en de nek nu toch weer niet rond genoeg...
Ik hoop dat jullie goede tips kunnen geven of een leuke reactie kunnen achterlaten! Ook ben ik beniewd wat jullie van mij houding vinden!
Alvast bedankt!!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

).
.