@work met Baie rose (Gribaldi x kennedy ) (L1/L2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

@work met Baie rose (Gribaldi x kennedy ) (L1/L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 21:49

Hoii!

Ik heb Baie Rose (KWPN- Gribaldi x kennedy - merrie - 7 jaar) nu al bijna een jaartje en het rijden gaat steeds beter.
Ze is een heerlijk allround paardje waar ik mee dressuur, buitenritten mee maken, springen, crossen en VD alles vind ze leuk zo lang je haar maar aandacht geeft :+
We zijn eind januari gestart in de B en half mei ben ik gestart in de L1.
Ik heb nu 4 wedstrijden gereden in de L1 en heb nu 8 winstpunten :D
Ik ben zelf helemaal nieuw in het dressuur rijden (sprong altijd erg fanatiek met mijn vorige pony) maar wilde toch meer de dressuurkant op.
Ik heb vroeger alleen maar in de B gereden.
Ik vind dressuur heel lastig maar vooral heel erg leuk omdat je iedere keer weer verbetering voelt in je paard!
Je wordt als ware steeds meer één team. +:)+
Ik heb deze zomer 2 concoursen gehad waar ik ook foto's van heb:

Verenigingskampioenschappen in de Wijk :
Afbeelding
Middengalop:
Afbeelding

Wedstrijd in Diever:
Afbeelding

Afbeelding

Vandaag hebben we ook weer getraind.
Het rijden gaat erg goed alleen het wijken vind ik (en baie) nog erg lastig.
Als iemand hier tips, oefeningen of wat dan ook heeft wat helpt hoor ik dat graag :+
Erg blij met dit beeld:
Afbeelding
Lief paard :+:
Afbeelding
En als laatste een filmpje:

Ik rij normaal gesproken met sperriempje maar ze had een wondje op haar lip dus had ik hem af gelaten ;)
Als iemand (graag onderbouwde O:) tips heeft :list:
Ik krijg verder goede begeleiding.
De jury wil in de galop meer verschil zien vandaar dat ik haar basistempo (voor nu) wat lager is in galop.

Bedankt voor het lezen & kijken! :wave:
Laat je een berichtje achter :evaw:

Amaranth7

Re: @work met Baie rose (Gribaldi x kennedy ) (L1/L2)