Negro merrie geconcetreeerd bezig!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TessJazz

Negro merrie geconcetreeerd bezig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:42

Tips zijn welkom , Hou t aardig :)

iets lager zetten,
Afbeelding

Jup ik heb echt een prethoofd haha.
Afbeelding

laag.
Afbeelding

en........

Afbeelding

COMANDO BOK!!, HAHA :+

sorry dat ik zo trek ,
ze deed dr hoofd in de bok verder dan verwacht naar beneden.
ze staat sirieus op een been haha.

hou t aardig graag :o :D

TessJazz

Re: Negro merrie geconcetreeerd bezig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:46

Oh jaa, ik ben zelf 16 , en heb haar nu 4 jaar , zei is nu 7

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:11

Jeetje heb geduld zeg, topic staat er nog geen half uur op ;)

Jullie zijn een leuke combi, erg knap paardebeest heb je onder je kont ! Ik heb het idee dat je je handen en schouders erg vastzet klopt dat ? Heb je verder nog wat info over je niveau en waar je aan werkt ed ?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:14

_Mondy_ schreef:
Jeetje heb geduld zeg, topic staat er nog geen half uur op ;)

Jullie zijn een leuke combi, erg knap paardebeest heb je onder je kont ! Ik heb het idee dat je je handen en schouders erg vastzet klopt dat ? Heb je verder nog wat info over je niveau en waar je aan werkt ed ?

haha ach als er zoveel mensen kijken :D ,

en ja klopt, maar ik heb ook voordurent last van me nek en me rug tussen me schouderbladen vooral, dus ik ga t inderdaad beetje erdoor vast zetten,
ik rij nu M1, en ik ben vooral aan het loswerken en buigen van haar aan t werken en de controle in de galop, haar tempo is best een beetje hoog dus vooral overgangen :) en bedankt :) !(en mezelf loswerken bij de fisio haha)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:18

Ok kijk je bent al goed bezig met het loswerken van beide dus. Toppie ! Vind het trouwens wel een beetje sonde dat je een trainingsjack aan hent bij een verder hele nette combi hahaha

anniekb94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:19

Leuk paard en een mooie combinatie! Probeer met het halsstrekken recht op te blijven zitten en zorg dat je je schouders naar achter houdt! Je schouders hangen nu een beetje. Zorg ook dat je je onderbenen niet te ver naar achter houd. Verder heel netjes!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:20

_Mondy_ schreef:
Ok kijk je bent al goed bezig met het loswerken van beide dus. Toppie ! Vind het trouwens wel een beetje sonde dat je een trainingsjack aan hent bij een verder hele nette combi hahaha

haha ja , ik had fotoshoot ook met een ander meisje ,en dit jasje hadden we beide het zelfde hihi

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:20

anniekb94 schreef:
Leuk paard en een mooie combinatie! Probeer met het halsstrekken recht op te blijven zitten en zorg dat je je schouders naar achter houdt! Je schouders hangen nu een beetje. Zorg ook dat je je onderbenen niet te ver naar achter houd. Verder heel netjes!

Bedankt!:)

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:27

Leuke combi!

Alleen voor een topic bij HAW zijn 3 rijfoto's wel wat weinig om echt opbouwend commentaar te kunnen geven. Ook hoor je even kort in te leiden wat jullie niveau is en waar jullie mee bezig zijn in oefeningen. Dat staat hier allemaal uitgelegd:
[RT-HAW] Regels en Richtlijnen [HAW] Horses At Work

Vind foto 1 en 3 wel een lekker ontspannen beeld geven.

Op foto 2 lijkt het alsof je stelling naar buiten hebt en je paard wat over de schouder naar binnen wil vallen, maar dat kan natuurlijk een momentopname zijn :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:33

KozieZ schreef:
Leuke combi!

Alleen voor een topic bij HAW zijn 3 rijfoto's wel wat weinig om echt opbouwend commentaar te kunnen geven. Ook hoor je even kort in te leiden wat jullie niveau is en waar jullie mee bezig zijn in oefeningen. Dat staat hier allemaal uitgelegd:
[RT-HAW] Regels en Richtlijnen [HAW] Horses At Work

Vind foto 1 en 3 wel een lekker ontspannen beeld geven.

Op foto 2 lijkt het alsof je stelling naar buiten hebt en je paard wat over de schouder naar binnen wil vallen, maar dat kan natuurlijk een momentopname zijn :)

oh hihi, ja ik had er niet meer op deze laptop, deze is van me vader , en ik had het net idd, getypt welk niveau etc, (lekkerslim van me :o :') )

en dankjewel :)
en ik denk dat het een moment opname is hihi , maar het zou goed kunnen!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:10

Niemand meer?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 17:05

Dit is trouwens 3 jaar terug.
Afbeelding

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 17:11

Heeft echt niemand meer comentaar op mijn fotos ? of tips?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:40

Ts het kan soms even duren vopr je reacties krijgt. Niet iedereen heeft gelijk 5 paginas vol. Door telkens te bedelen om reacties zal dat een hoop bokkers irriteren en het is volgens mij ook niet toegestaan om je topic telkens omhoog te schoppen. Toverwoord is geduld en dan krijg je vanzelf wel reacties. En ja bokt is soms heel verbelend qua reacties geven en krijg je soms bijna geen ondanks dat je heel trots op de foto's bent of om tips vraagt. Leuk is het niet maar het is helaas niet anders ;)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:10

Pas op dat je dr niet te lang laat worden, en dat ze van achter nr voren blijft lopen!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:33

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.

Moderatoropmerking:
Ondanks dat ik nu het topic sluit letten jullie erop dat reactie die niet aan de regels van RT-HAW voldoen worden verwijderd.