Ellinor D'quipeggio BB springen Enschede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ShirlMilou

Ellinor D'quipeggio BB springen Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 22:04

Hallo bokkers,
Vandaag zijn we naar Enschede geweest.
Dit was de derde keer BB voor deze hengst.
Hij is 4 jaar oud en zijn vader is Quipeggio.

Tips voor verbeterpunten zijn welkom, hou het leuk en een complimentje op de goede dingen zouden ook leuk zijn!
Wat ik al probeer te verbeteren : stiller zitten

N0a

Re: Ellinor D'quipeggio BB springen Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:28

Leuk paard! Inderdaad wat je zelf al zegt, probeer stiller te zitten. Je beweegt zoveel met je bovenlijf, dat je bij wijze van spreken je paard over de hindernis jaagt. Probeer meer met je been te rijden ipv met je lichaam. Verder springt je paard netjes, lekker veel starten dan komt het vanzelf goed.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:45

Leuk dier! :)
Springt zijn parcours ook netjes rond.
Zoals je zelf al aan geeft is inderdaad je houding best wel storend, hier belemmer je het paard ook erg mee als je richting de hindernis gaat..
Ik vraag mij alleen stiekem wel af hoe oud hij was dat hij is ingereden omdat je nu op 4 jarige leeftijd al met hem springt... en verder vraag ik mij af of het zadel wel goed voor jou past, je lijkt erg op de lepel te zitten?

Veel plezier en succes verder!

Kaula

Re: Ellinor D'quipeggio BB springen Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:42

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.