afgelopen jaar rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

afgelopen jaar rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 11:59

hallo,
ik wou graag ff mijn foto's showen :)

Erina:
4 jaar
merrie
for romandour x nabuur
10 maand zadelmak

deze merrie heb ik zelf zadelmak gemaakt, ze heeft een aantal maanden op rust gestaan en heb dr net een klein maandje weer onder het zadel :)
aantal weken geleden :Afbeelding
galopje Afbeelding

deze foto's zijn van een klein half jaar geleden, voor ik mn pols brak: Afbeelding

Afbeelding

ook heb ik een aantal keren deze 3 jarige friese hengst gereden: Afbeelding

op school haddenwe een project. we gingen groene paarden opleiden tot een doel die de eigenaar graag wilde.
dit paard heb ik gereden tijdens de eindpresentatie. geen makkelijk paard, maar wel heel eerlijk.
Afbeelding

deze heb ik tijdens de tussenpresentatie gereden. had er nog maar 1 keer eerder opgezeten: Afbeelding

deze heb ik een aantal keer gereden, maar dat ging niet helemaal goed.. Afbeelding

dit was het voorlopig weer.

ik weet dat mijn houding niet geweldig is, maar daarvoor krijg ik ook les :)

wees een beetje lief voor me :)
Laatst bijgewerkt door lovemario op 14-08-13 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: afgelopen jaar rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:06

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:33

Leuke paarden! :) En je kan goed rijden, ondanks je houding dan. Maar daar wilde je geen commentaar op ;)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:52

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.