Tips en commentaar mag, maar hou het netjes, omdat we nog maar even samen rondhuppelen.

Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Alice13 schreef:Ziet er braaf en ontspannen uit, echter denk aan je tempo. hij loopt vrij hard zorg dat hij mooi terug leert komen op jou zit.. je handen mogen wat meer gedragen worden, en pas op niet elke pas been te geven.
Heel veel succes samen!
Alice13 schreef:Jij hebt het over sloom, ik noem dat aan het been en v achter nr voor.
Wat je vaak ziet is dat ze om paard voorwaarts te maken harder gaan lopen en takt verliezen.
Ik vind in stukje film wat ik heb gezien dat paard wat over de kop loopt en wat meer mag terug komen en meer op de achterhand.
Edit. Filmpje nogmaals bekeken ik vond het er ongecontroleerd uitzien geen mooie opgezette lijnen die daarna goed worden uitgevoerd.
Ik denk dat ik daarom ook zei dat tempo lager mag. Om eerst controle te krijgen, paard heeft op zich fijne gangen dus wat ik zeg heeft puur betrekking tot de ruiter.