Crockey eerste keer @ HAW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chaniek_M

Crockey eerste keer @ HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 18:45

Mijn kleine opdonder voor het eerst in Horses At Work. Het is nog verre van perfect en nog heel veel te verbeteren, maar we zijn al ongelovelijk veel vooruit gegaan de laatste tijd. Wij rijden op het moment L1+1. Wij hebben vooral veel moeite met de middengalop (wat ik best snap als ik sommige foto's zie ) en met wijken heb ik vaak moeite om z'n voorhand voor te houden.

Waar ik mij zelf heel erg aan stoor, dus ook mijn eigen verbeter punten zijn: Neusje mag er meer uit, teugels korter/handen voor en ik ben veeeeeel te streng in mn binnenhand. Verder moet ik luchtiger worden in mn handen. En hem meer op z'n eigen benen laten lopen.

Paspoortje:
Crockey
Winddancer x stuyvesant xx
6 jaar

(foto's staan niet op volgorde)

1.
hang erg achterover
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Binnen hand :oo
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nadia op 05-08-13 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: OP aangepast aan regels van RT-HAW

lovecamantha

Re: Crockey eerste keer @ HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:24

netjes hoor!

je mag wel soms wat meer je hakken uitdrukken :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:04

Leuk paard en leuke combinatie, maar het lijkt alsof je hem heel zwaar in de hand rijdt!!! ;( probeer je hand eens wat vriendelijker te laten door je hand open te doen ipv er vuisten van te maken, dan ben je al een stuk vriendelijker

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 06:13

Leuk paard heb je!

Als tip wil ik je meegeven, probeer haar meer voorwaarts te willen rijden. Zo van de foto's af te zien wordt ze niet echt van voor naar achteren gereden. Probeer haar als je dit doet ook van de voorkant iets meer lucht te geven ( zie foto 13 en 14). Verder ga ik mee met bovenstaand commentaar.

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 06:23

leuk paard,
ik zou iets meer je hakken uitdrukken, verder vind ik dat je een goede zit hebt.
Op sommige foto's lijkt net of je paard zijn hoofd kantelt lijkt dit zo of is het ook zo ?
verder zou je hem best wat losser mogen laten en hij mag wat voorwaatser zoals hier bpven wordt gezegd.

veel succes verder.

Capri5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:29

Leuk paard, ik zou hem wel iets meer voorwaarts rijden.

Shariell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:44

Ziet er leuk uit, bij de 1e foto lijk je wat ingezakt dus wat rechterop zitten en naar voren kijken. In de galop heb je je handen niet meer netjes bijelkaar probeer ze wel bijelkaar te houden