Ik train Asirika 5 dagen per week echter door de vakantie heeft ze 3 dagen stil gestaan en was ze zoals te verwachten erg fris ondanks de warmte.
Toch door het professionele oog van Lisette zijn er erg mooie foto`s uitgekomen.
Asirika is een 8 jarige Gelderse Merrie met de Afstamming Sirius X Duc de Normandie.
1 maal per maand komen we uit op concoursen dit geheel niet onverdienstelijk.
Momenteel Zijn we L2 met 24 winst en 25 augustus staat ons 1e M1 debuut op de agenda.
We zijn vooral bezig om de galop wat meer bergopwaarts en krachtiger te krijgen.
Ook mag ze vaak iets geslotener lopen maar dit vind ik zelf nog erg moeilijk om te voelen en te doen.
Mijn eigen houding vereist ook nog wat aandacht vooral dat ik goed mijn schouders naar achteren houdt en mijn houden op gelijke hoogte hou,
En zodra ze wat zakt van voren zelf niet naar voren vallen.
Tips gewenst echter graag opbouwend.
Losrijden in de Grote bak

Helaas had Lisette last van de zon en in de andere bak was de achtergrond mooier dus verhuist naar de kleine super spannende bak.
Deze staat naast een kas en dat is doodeng als daar mensen doorheen lopen als je 3 dagen vrij hebt gehad.
Brrrrrr enge kas gaat ze wel mooi zakken van achteren.

Stappen hier is mijn houding echt type zoutzak

Afwenden voordat we de fotograve omver rijden

Niet gaan hangen in mijn rug

Hier zie je goed dat ze spanning opbouwt en omhoog klimt
Pasje voorwaarts rijden

Mijn absolute trots op mijn paard foto!

Zweefmoment

Hier mag ze meer gesloten blijven aan de voorkant maar springt van achteren mooi door.

Lekker sympathiek bekkie

Blooper