Op mijn super bijrijd pony!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Op mijn super bijrijd pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 15:51

Haaiii,

Ik doe sinds kort de paarden bij iemand in Kockengen.
Eerst zou ik eigenlijk op zijn andere pony gaan rijden, nou ja ik zou haar eerst in gaan rijden, doorrijden en uitbrengen op wedstrijden.
Maar na een onverwachte wending, ga ik straks zijn pony heb ingereden en ze de basis kent, ga ik op hun grotere pony rijden :D
Ik ben hartstikke blij! ook al krijg ik een steeds betere band, met de pony waar ik nu elke dag mee aan het longeren en hangen ben.
Laatst ging ik dus even op mijn 'toekomstige' bijrijd pony, waar ik straks ook wedstrijden mee ga rijden :+
Het was de 2e keer dat ik er op zat, dus niet letten op houding, en hoe hij loopt ik ken de hele pony niet goed!

Dit is Oniro, het is een 5 jarige ruin met een stokmaat van 1,48 m. vorig jaar is hij in de finale gekomen bij de jonge dressuur pony's van de Divoza cup. Ook reed hij kampioenschappen met zijn toenmalige bijrijder. Dit jaar staat hij weer in de finale, bij de jonge dressuur pony's, helaas gaat hij niet meedoen, omdat ik hem dus nog niet ken. en zijn vorige bijrijdster is verhuisd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik! :D

sannedeedee1

Re: Op mijn super bijrijd pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 15:59

Niemand? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:59

Je hebt m net 7 min geleden gepost..

Leuke combi!veel plezier met je nieuwe bijrijdpony :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:00

Leuk hoor, klinkt alsof je daar goed op je plek zit! :D Leuke foto's, mooie pony, ziet er al netjes uit. :)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:01

_Dominique schreef:
Je hebt m net 7 min geleden gepost..

Leuke combi!veel plezier met je nieuwe bijrijdpony :)

Dankje! :D
(ik denk dat ie dan heel laat is verzonden, heb hem een uur geleden gepost :o )

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:02

Sem_ schreef:
Leuk hoor, klinkt alsof je daar goed op je plek zit! :D Leuke foto's, mooie pony, ziet er al netjes uit. :)

Ja het is daar super! het is ook een combi met dat de eigenaren super aardig zijn :+ en dankje, vind alleen mijn houding heel erg prut op de foto's :o

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:04

Wat een leuke pony en wat leuk dat je zo'n getalendeerd diertje mag rijden. Ga je ook lessen met de pony?Want dat is wel belangrijk denk ik. Dan kan je er het meest van leren.

Nog wat tips: kijk naar voren en niet naar die mooie lokken! En let op je handen dat je niet teveel terugwerkt. Handen iets omhoog, ontspannen en probeer ze op gelijke hoogte te houden. Je binnenhand heb je meer naar je toe dan je buitenhand. Rijden doe je van achteruit :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:04

Hakken mooi uitdrukken, handen recht met de duimen als hoogste punt en vooruit kijken! Maar ik vind het
al netjes hoor. Heb je wat om aan te werken. :) Beugels kunnen misschien ook nog wel een gaatje langer.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:08

Sem_ schreef:
Hakken mooi uitdrukken, handen recht met de duimen als hoogste punt en vooruit kijken! Maar ik vind het
al netjes hoor. Heb je wat om aan te werken. :) Beugels kunnen misschien ook nog wel een gaatje langer.

Dankje :D het is voor mij een standaard tik om naar de pony te kijken, ik moet het echt af leren :+ maar als ik terug ben van vakantie, ga ik beginnen met lessen daar, dus dan heb ik idd wat om aan te werken :D
Ja beugels zitten idd wat aan de korte kant, die zouden 1 of 2 gaatjes langer kunnen :P

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:13

Gefeliciteerd, machtig mooie pony om bij te rijden. Jullie kunnen vast ver komen in de sport.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:15

janouk schreef:
Gefeliciteerd, machtig mooie pony om bij te rijden. Jullie kunnen vast ver komen in de sport.

Dankje :D Ik hoop het ook, met veel les (vooral ik moet veel lessen hebben :+ ) hoop ik dat het gaat lukken :o

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:16

Leuk hoor, heel veel succes!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:20

zap schreef:
Wat een leuke pony en wat leuk dat je zo'n getalendeerd diertje mag rijden. Ga je ook lessen met de pony?Want dat is wel belangrijk denk ik. Dan kan je er het meest van leren.

Nog wat tips: kijk naar voren en niet naar die mooie lokken! En let op je handen dat je niet teveel terugwerkt. Handen iets omhoog, ontspannen en probeer ze op gelijke hoogte te houden. Je binnenhand heb je meer naar je toe dan je buitenhand. Rijden doe je van achteruit :)

Ja ik ga les krijgen van Jeanette van Zuylen, en we gaan 1 x in het half jaar naar Stefano van Zuylen omdat de eigenaar van de pony daar altijd lest met zijn bijrijdsters :)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:20

LisaFaded schreef:
Leuk hoor, heel veel succes!

Dankje, gaat zeker lukken :D

BabetSanRemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:23

Wat een leuke pony!
Probeer niet te trekken en je hakken naar beneden te houden. Succes verder!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:27

BabetSanRemo schreef:
Wat een leuke pony!
Probeer niet te trekken en je hakken naar beneden te houden. Succes verder!

Dankje :D
Bedankt voor de tip, er gaat binnekort inidergeval heel hard aan gewerkt worden, met de lessen enz :+

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:38

Ohja vergeten erbij te zetten, Julia (de andere pony) en Oniro zijn volle broer en zus van elkaar, alleen ze lijken totaal niet op elkaar, okal vind ik ze alle 2 prachtig :+
Ik kan het topic niet meer wijzigen vandaar in een reactie :D

Alicex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:18

Super leuke pony!
Net als wat de rest hier boven zegt, hakken naar beneden en vooruit kijken!
ziet er goed uit, veel succes samen!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 17:19

Alicex schreef:
Super leuke pony!
Net als wat de rest hier boven zegt, hakken naar beneden en vooruit kijken!
ziet er goed uit, veel succes samen!

Dankje! :D
Haha idd, masr daar gaat aan gewerkt wordenn :)
Gaat lukken dankje! :D

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 17:52

Super bedankt iedereen van bokt (ook uit een ander topic) leuk om te horen dat ze je een leuke combi vinden :D ben de eigenaar heel dankbaar dat ik Oniro mag gaan rijden, en als we vooruitgang Ijn geboekt komt er zeker nog een topic met toen en dan op dat moment nu :D bedankt nog voor de tips :) er word zeker aan gewerkt ! :)

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:59

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.