Vroeger keek ik altijd heel erg op tegen de mensen die M1 reden (nog steeds wel eigenlijk haha) en nu ben ik gewoon zelf M1!
Super trots op Balou dat we dit bereikt hebben, maar er zijn nog veel dingen die verbeterd mogen worden en daar heb ik jullie hulp een beetje bij nodig.
Ik ben zelf aardig tevreden over deze proef, aangezien hij al veel verbeterd is vergeleken met een tijdje terug. Wel zijn er nog heel veel verbeterpuntjes waar ik aan
kan werken. Vooral de impuls mag veel beter, ik vind dat ik nu ook wat teveel de spoor gebruik, dit was wel voornamelijk in de andere proef te zien die niet op film staat. Ook de middengangen vinden we moeilijk, middendraf is al erg verbeterd maar mag nog wel meer. Uitgestrekte stap vind ik ook erg lastig, iemand nog tips daarvoor? Middengalop rent die eigenlijk een beetje weg en valt naar binnen, dit vind ik ook erg moeilijk te corrigeren. Ook wordt hij scheef als ik middengalop doe op een rechte lijn. Verder zijn overgangen terug, voornamelijk naar het halthouden, moeilijk voor me. Hij zet zich in de ankers en gooit zijn hoofd omhoog.
Ook hang ik teveel naar achter en mogen mijn schouders naar achter.
Nog even wat informatie over Balou:
*Ruin
*17 jaar
*1,53 m
* M1
* Manegepony
Hierbij dan eindelijk het filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=Mvut2Jba ... e=youtu.be
Ik had trouwens 177 punten, ik denk ook dat dit een juist aantal punten is voor deze proef.
Graag hoor ik het als jullie meer verbeterpuntjes vinden en hoe ik de bovenstaande verbeterpunten kan verbeteren. Zijn er misschien nog fijne oefeningen die ik mee kan nemen in de training?