Anna, eerste keer van huis!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Anna, eerste keer van huis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 16:46

Halloooo bokkers! *\o/*

Afgelopen zondag hadden Anna en ik onze eerste fotomeeting! We hebben het ontzettend naar ons zin gehad, en het was voor Anna een hele goede ervaring! Ik heb haar vanaf haar 3e zelf beleerd, in het begin met wat hulp van de eigenaar aan de longe, maar later alles toch zelf doorgezet. In het begin was het rijden erg lastig, ik wist niet zo goed wat ik er aan moest doen, maar kijk nou eens wat voor een groot machtig paardje er uit is gekomen! Ze is heerlijk bespierd, en als ze lekker door haar lichaam loopt, heerlijk ontspannen, een goed en leuk te rijden paard! Het is het eerste paardje wat ik zelf helemaal beleerd heb, en ik ben nog nooit zo gehecht aan een paard geweest. Ze is zo'n ontzettend lief en aanhankelijk! Ik ben heeel trots op haar, en heel blij dat ik haar mag rijden :j

Linkje naar het andere topic:

Een paspoortje:
Naam Anna
Ras Fries x KWPN x Quarter Horse
Leeftijd 4
Geslacht Merrie!
Gestart? Nee

Made by: https://www.facebook.com/Marjolein6Photography - Seven op Bokt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Made by: http://www.muriellemulder.nl/ - Muurp op Bokt
Afbeelding

Afbeelding

made by: Judith Beukema - Likemaaike op Bokt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor mijn af en te wat inspannende gezichten :') hahaha..

Commentaar op het rijden heel graag! Maar houd er rekening mee dat ze erg gespannen was, en ik haar vrij kort moest houden. Thuis ben ik heel veel aan het oefenen met lang en laag, wat ze nog erg moeilijk vind. Tips hiervoor ook welkom, net als voor de galop, en stil zitten. :D

Bedankt iedereen, voor deze geweldige ervaring!!

Liefsss! *\o/*

Martina1997

Re: Anna, eerste keer van huis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:34

Erg leuk maar probeer niet te sterk zijn in je binnenhand... Verder vind ik dat je goed opweg bent!

Cups

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:36

Leuk dier! Nog nooit zo'n kruising gezien maar ziet er gaaf uit!

Je rijdt hem goed, maar probeer je voeten uit te drukken (en heb je klapstokvoeten? Dat lijkt namelijk wel zo op een paar foto's :=) Verder zijn jullie echt een superleuke combinatie!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:23

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.