Eerst wat informatie over Dublin:
Dublin-ruin-2004-afstamming onbekend, import uit Engeland
Dit zijn foto's van de tweede keer na 8 weken er weer op, heb in die 8 weken heel veel grondwerk gedaan ik mag er sinds zaterdag weer op. De rede dat ik niet mocht rijden was dat hij tijdens het rechtrichten op een gegeven moment de oefeningen niet meer kon doen, kraker langs geweest en heeft hem behandeld en mij oefeningen mee gegeven. (zat vast achter zijn oren en op 2 plaatsen in zijn rug, zijn rugspieren waren ook niet goed ontwikkeld) Nu was hij zaterdag weer geweest voor controle en heeft groen licht gegeven! Was ervoor ook nog niet lang met hem bezig geweest aangezien hij pas sinds 06-04-2013 in mijn bezit, bij de eigenaren nog niet dressuurmatig gereden maar alleen recreatief. Nu eerst de basis er goed in krijgen en dan zien we wel weer verder!
(Heb mezelf even onherkenbaar gemaakt met een leuke ster haha)
Eerst een foto van hoe het in het begin ging:

En de foto's van vandaag:

Het blijft natuurlijk wel een Tinker

(ja hij mag wel weer wat kilo's kwijt, is een aantal dagen terug per ongeluk uiteten geweest in het grote land. Zat er meteen aan)
Heb vandaag alleen gestapt, vanwege het warme weer en de barebackpad. Voor een zadel gaan we volgende week donderdag kijken, want die paste ook niet goed dus tot die tijd rijd ik rond met mijn barebackpad. (niet dat dat een straf is
) Op de foto's is ook te zien dat ik mijn benen er niet aan heb, moet ik wel doen maar durfde ik niet. Hij is bij de vorige eigenaren nog niet helemaal goed doorgereden dus hij wist nog niet wat we bedoelde met beenhulpen, wat hij liet merken door te bokken of te gaan rennen. (Hij is wel echt enorm gevoelig, bijna overgevoelig zelf) Als het goed is bokt hij verder ook niet meer nu hij behandeld is, want hiervoor deed hij het met draven soms en met galopperen continu. Logisch natuurlijk als je last hebt van je rug. Ik heb ook les 1/2 keer per week, diegene geeft ook les in grondwerk. Rechtrichten vanaf de rug gaan we morgen weer mee verder.Ik ben erg benieuwd naar het commentaar, houd het wel netjes!

Je zit op een leuk paardje dus wees er trots op