Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik in je profiel kijkt,dan krijg ik de indruk dat hij nogal karakter heeft en graag de dienst uit maakt.
(en leuke katten! )
Hij is zeker leuk, hij heeft ABSOLUUT karakter!
jensvl schreef:Wat is de leeftijd van het paard?
Is hij sterk genoeg om in het losse zand van de bak te rijden?
Hoelang is het geleden dat het begonnen is?
Heb je zijn hoeven en benen nagekeken (ook controleren of er mss een been warmer is dan een ander been, kan namelijk ontsteking zijn op 1 van de benen of in de hoeven. Bij hoeven kan je wat vanboven op de hoef voelen.)

ohjajoh6 schreef:ik moest eigenlijk direct aan Gert v.t. Hof denken?

Ibbel schreef:Ik denk eerder aan iemand als Annemarie van de Toorn. Die lost het niet op door 'overbluffen', maar leert je zelf ook weer met je eigen paard zonder angst aan de slag te gaan. Want anders heb je geheid hetzelfde probleem weer terug na een tijdje.
En zij weet misschien ook wel mensen in België die op dezelfde manier (Monty Roberts) werken.
nine1987 schreef:Brendaaaa schreef:Wat voor een zadel ligt er eigenlijk op?? Ik denk namelijk gelijk aan zadelproblematiek bij je verhaal....Vaak zijn paarden buien meer afgeleid waardoor ze het buiten accepteren dat een zadel slecht ligt.
Ik dus ook, zadel en/of rug.. Vond t al raar dat ik niemand erover hoorde..
Citaat:Ik raak hierdoor gefrustreerd, ik heb al zoveel medische 'kosten' gedaan, om hem te onderzoeken of hij al dan niet rugproblemen heeft. Om nadien te merken dat hij gewoon met mijn voeten speelt.
Zadel past trouwens nog goed, dat is nagekeken.