Rosa & ik als combinatie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

biancalaylo

Rosa & ik als combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 21:51

Hoi,

ik heb nu 9 maanden me eigen paardje. vind het al een stuk beter gaan!
maar ik wil nu eigelijk een topic openen, zodat ik wat tips kan krijgen op mijn rijden!

dit zijn foto's toen ik haar net 2/3 dagen had;
Afbeelding
Afbeelding

en dit zijn foto's van 1 a 2 weken geleden;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en 1tje zonder zadel (omdat ik hier zo blij was dat ik het durfde en het lukte om zonder zadel te galoperen!);
Afbeelding

ik vind zelf wel dat er verbetering is. vinden jullie dit ook en hebben jullie tips voor mij?
Gr! :D

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 21:59

wat een leuk paardje je ziet zeker verbetering om sommige foto's mag je wat rechter zitten ik denkt dat dit oogt omdat je niet echt naar voren kijkt. Je moet ook je tenen niet naar buiten steken.
succes en ben je ook van plan om te gaan starten ?

biancalaylo

Re: Rosa & ik als combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 22:02

bedankt! en nu nog niet, wil toch eerst nog meer band opbouwen en gewoon lekker oefenen. en ik moet eerst werk vinden dan wil ik het zeker gaan doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:06

Je foto's zijn niet op ideale momenten geschoten, maar zo op het eerste gezicht lijkt het paard mij op de eerste foto's wat losser in de bovenlijn en kaak dan in de recentere foto's. Kan dat kloppen?

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 22:12

nou in het begin vroeg ik niet veel omdat ik der echt pas had, dus wou haar gewoon lekker leren kennen. en nu ken ik der aardig goed, dus zet ik der meer aan het werk. en ik vond der heel fijn lopen de keer zonder jas aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:18

Daar vind ik het er juist wat 'duwerig' uitzien, en op de tweede foto lijkt ze het hoofd ook te kantelen. Ik mis het losse en soepele bij deze foto's, terwijl het er op de eerste foto's ontspannen en luchtig uitziet.
Op de recente foto's lijkt je paard niet echt nagefelijk te zijn. Maar nogmaals, de foto's zijn ook lastig te beoordelen.

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 22:28

duwerig dat zou nog best eens kunnen soms, vooral buiten heb ze daar onwijs last van. en de 2e foto klopt indd, maar je ziet aan me hand dat ik net een kneepje geef, ik denk dat ze daarom der hoofd kanteld.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 07:03

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.