Naomi CH Warffum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen97

Naomi CH Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 17:36

vorige week heb ik gesprongen. En wat was ze knap! eindelijk heb ik met een goed gevoel de twee parcoursen door kunnen rijden. Klasieke parcours 2 balkjes maar dat was mijn domme schuld! wel een winstpuntje erbij! Het progressiefe parcours heb ik op safe gereden omdat Naomi en ik allebei nog te groen zijn om keihard en sherp te rijden. Maar we waren foutloos en ook nog derde! super trots op mijn koe!

op dit moment zijn we dressuur B+11 in 5 wedstrijden. Gaat allemaal erg snel maar wel super goed. Volgende keer gaan we een L1 proef proef proberen. Springen zijn wij allebei nog groen in en is allemaal nog heel nieuw voor ons. Daarom ben ik super tevreden met de twee parcoursen die ik vorige week heb gereden.

Zo nu en dan les bij Wieneke Hadderingh wat super fijn en heel leerzaam is. Ik kan de tips fijn meenemen in mijn wedstrijden!

Dit was ons 4e springwedstrijd.

tips zijn welkom! Ik heb nogal moeite met afstanden.

Het filmpje van het progessiefe parcours

filmpje in een iets lagere kwaliteit zetten dan doet die het goed

juliaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:47

Mooie sprongen! Je moet alleen echt wel er op letten dat je niet constant het paard aan het prikken bent met je hak, je voeten zijn veel te ver naar buiten gekanteld dus let daar even op.

OnMyWay

Re: Naomi CH Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 14:15

Ziet er goed uit, leuk paardje ook! Voor de afstanden kan je misschien thuis oefenen met grondbalken? :)