Wedstrijd met Unique

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberly520

Wedstrijd met Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:21

Gisteren had ik wedstrijd in Genk, we waren 7ste vd 13 en 7ste vd 23. Super fier op mijn paardje *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aandachtspuntjes zijn:
* Hakken meer uitdrukken
* Soms zit ik iets teveel naar achteren dit komt omdat ik soms nog moeite heb met doorzitten

DeTjoeter

Re: Wedstrijd met Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:44

Ziet er lekker ontspannen uit, maar volgens mij mag hij nog wat actiever (blijft toch lastig oordelen vanaf een foto) :-)

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:46

Dankje, ja ze zou op sommige stukken iets actiever moeten. Hier word hard aan gewerkt :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:09

Ik heb het idee dat je je zelf wat langer moet maken, zowel in je benen, wat je zelf al aangeeft, maar ook in je bovenlijf.
Je hebt een soort "bobbel" bovenin je rug, als je dat langer maakt, dan kun je je benen ook langer maken, en trek je je hakken minder op.

Succes ermee.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:38

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.