Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu begin ik het te snappen en kan ik me ook vinden in de kritiek.
Tenminste, dat is mij wel altijd verteld.. Dus goed voorwaards.
nu weet ik tenminste waar ik aan kan werken. Sapulcher schreef:Actie?Tenminste, dat is mij wel altijd verteld.. Dus goed voorwaards.
keeyzie schreef:Kijknu begin ik het te snappen en kan ik me ook vinden in de kritiek.
Thuis en tijdens het inrijden loopt Andor echt super, helaas "blokeert" hij wanneer we de ring in gaan. Ik heb het idee dat dit ook voor een groot deel aan mijzelf ligt omdat ik hem te netjes wil rijden. Ik heb dus ook altijd het idee dat ik hem enorm moet motiveren om zijn oefeningen te doen.
Misschien moet ik toch maar eens een proef de gok wagen en hem vol power rijden zoals ik dat ook doe tijdens het inrijden en thuis, hij is namelijk erg goed aan mijn been. Rijd de overgangen zonder moeite en hoef daarvoor ook maar minimale hulpen te geven, alleen de midden draf is nog erg lastig, hij valt dan snel uit elkaar. Maar in de proef moet ik dus erg veel doen om hetzelfde resultaat te krijgen.
We gaan het binnenkort gewoon eens proberen!