ze ging zo goed vooruit, maar mn moeder vergat de smid steeds te bellen, uiteindelijk heb ik gebeld en duurde t nog 2 weken voor ie tijd had
toen zat er dus meer dan 4 mnd tussen, dus ze had hele lange hoeven.
smid heeft ze netjes bekapt en mn moeder wilde naar clubles, dag erna was desire hardstikke kreupel, liep echt heel erg stijf, wilde de wei niet eens uit terwijl er eten in haar voerbak lag!
maar goed, 3 weekjes in de wei, toen een weekje wat gelongeerd, niet bijgezet gewoon aan t halster en toen er weer op
inmiddels heeft mn moeder weer bij de club gereden en loopt Dee ook weer wat beter
maar voor een bijna 19 jarig paardje doet ze t lang niet slecht

en uitstappen
jammer dat de foto's zo'n slechte kwaliteit zijn, maar ze zijn eind vd middag gemaakt en t werd al beetje donker
en ik zit echt beroerd op desire, ik weet het

hier staan rijfoto's van voor ze kreupel werd, toen had ze wel een hele tijd stilgestaan, maar ik ben haar dus weer wat aan t trainen om een betere bespiering en wat minder vet te krijgen(bij desire dan he
)jammer dat ze nu dus weer ruim 3 weken niets heeft kunnen doen,maar nu kan ik haar hopelijk blijven rijden en dan ben ik heel benieuwd hoe ze er dalijk uit gaat zien
ze is gelukkig al niet meer zo dik

[HAW] mn moeder op Desire!
[HAW] heb Desire gereden!
[HAW] Desire aan de longe(deze doen het wel)
t is wel een leuk paardje, stuk makkelijker dan Quentin, maar toch is Quentin nogsteeds mn favo paard