Nadat ik twee weken niet heb mogen rijden vanwege mijn blinde darm operatie, ben ik gister weer eens op vip gaan zitten, met dit als resultaat!
VIP (v. Donpirmiro) is een merrie van 18 jaartjes jong ik heb haar sinds november. We rijden sinds februari wedstrijden en we starten L1 dressuur en we hebben nu 6 winstpunten. Eigelijk gaat het de laatste tijd best, goed ookal zijn er nog wel dingen waar ik tegen aanloop, zoals mijn piano handjes en ook mijn been gaat soms aan de wandel. Dat zijn echt van die dingen die ik eigelijk ergens in mijn achter hoofd wel weet, maar toch gebeurt het, mijn instructice kan dan ook net zo goed een bandje inspreken... haha! Ook hoor ik op wedstrijd de laatste tijd wel eens dat ik hem wat meer van de hand af mag rijden en dat ie wat meer over de rug mag lopen. Ik houd hem van voren ook nog wel eens te veel tegen en dat is iets wat ik heel lastig vind om los te laten, omdat ik het idee heb dat als ik hem los laat hij snel te diep gaat! Misschien heeft een van jullie daar een tip voor?
We hebben inieder geval nog zat om aan te werken, maar ik ben blij met ieder vooruit gang die we maken en ook niet onbelangerijk VIP is de eerste pony waar ik echt fijn mee kan rijden!
Als we de punten krijgen zou ik graag een overstap willen maken naar de L2 of zouden we daar nog niet klaar voor zijn? Graag jullie mening dus!

galopje
draf
nog een drafje
galop
nog een stuk galop
van hand veranderen middendraf

ik geef haar wel krachtvoer basisbrok. wil misschien wel overstappen op sportbrok, omdat ze soms net een beetje wat mist. Ik heb ook sportbrok met haver en allerlei kruiden van havens uitgeprobeerd, en ik moet zeggen werkt heel goed, maar voor mijn paard een beetje te goed. De verkoper zij ookal als ze hier geen pit van krijgt dat weet ik het ook niet meer en dat hebben we gemerkt zeg poe!