Naja wat.. 198 om precies te zijn
De beste foto's heb ik eruit gepikt

Duoaparte is een 5 jarige bruinbonte merrie van Bonte Willem. Ze is ongeveer 1.65 m groot.
In stap en draf moet ze meer met meer kracht gaan stappen en in de galop mag meestal nog wat meer controle
Ik heb elke week privéles en 1x in de 2 weken op de ponyclub les
Zelf wat aandachtspuntjes
Ik moet zorgen dat ze niet te diep gaat lopen, ze heeft ook snel de neiging om in een valse knik te lopen hier werken we hard aan in de les
Zelf moet ik niet te sterk worden, wat ik soms erg moeilijk vind, maar ik werk er heel hard aan
Mijn houding is soms om te janken (scheef) maar ik heb een heupafwijking en ook heb ik last van scheefheid.. 5 juli ga ik weer naar de ostheo dus ik hoop dat het dan weer beter is (de vorige keren wel
)De galop moet ik blijven zitten, maar de galop is best moeilijk uit te zitten
Ik heb ze foto's in de draf dat ik zit weg gelaten, omdat dat er zo slecht uitziet (kont naar achteren bovenlichaam naar voren en benen ook naar voren.... hier ga ik erg hard aan werken dat ik over een tijdje ook zit foto's kan laten zien
maar wat ook niet geheel mee werkt is dat het zadel er ook voor zorgt dat je een beetje zo gaat zitten <-- kont naar achteren en onderbenen naar voren.. maar ik ga er zeker op letten
)Hier de foto's
1. Duoaparte

2. Handen meer dragen en rechterop zitten

3. Hier zit ik wat scheef, linkerschouder naar voren hier moet ik heel erg op letten

4. Ik knik hier ook in mijn heup in waardoor ik links nog meer naar voren duw, dit is dus mijn scheefheid

5. Ze loopt hier iets te diep en de achterhand mag er meer onder zelf moet ik rechterop zitten
6. Galopje, weer bovenlichaam meer naar achteren

7. Hier zit ik rechtop, maar druk mijn rug wat weg, ook moet ik erop letten dat ik niet streng word

8. Fijne foto, maar toch vind ik mezelf niet helemaal mooi zitten, beetje ingeknikt

9. Lekker achterhand eronder, teugels mochten alleen ietsjes korter en handen meer gedragen

10. Oppassen dat ik niet te gespannen ga zitten, vind eigenlijk vreemd dat ik wat gespannen op het paard zit, want op dit paard voel ik me erg veilig en vertrouwd en voel ik me erg ontspannen

11. Lekker ontspannen, moet wel boven mijn paard blijven zitten

12. Lekker met lang teugeltje galopperen

Dat waren ze
Ik wil graag commentaar maar hou het vriendelijk!
Ik vind het erg moeilijk want heb sindskort echt heel technisch les en dat na 13-14 jaar is best moeilijk vind ik haha
Leer jezelf maar eens dingen aan (maar vooral af) na zo'n tijd rijden