Ik vond dat het erg goed was gegaan maar de jury dacht er duidelijk anders over, met een protocol vol met niet aan de teugel en 2x 169 punten toch nog tevreden.
1,

2,

3,

4,

Meer foto´s volgen nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lasca_1987 schreef:Ik denk dat je een protocol bedoeld
Op foto 1 vind ik hem erg achter de loodlijn getrokken.
Op foto 3 vind ik je voorover gekukeld zitten.. plus je mag je hakken meer uitdrukken denk ik.

Doubtless schreef:Ik zou volgende keer de voorpluk invlechten, vind het er niet erg verzorgd uit zien. Met een schimmel zou ik ook eerder voor een bijv zwart dekje kiezen, dan lijkt de vacht een stuk schoner.
Probeer er op te letten dat je focust op het van voor naar achter rijden, die moter aan, naar je hand toe rijden. Het ziet er nu uit alsof je gewoon z'n hoofd naar beneden trekt...
juliedo24 schreef:@doubtless ik ben het met je eens. dit is niet aan de teugel, maar gewoon zn hoofd omlaag trekken. lekker actief gaan rijden, dan komt dat vanzelf wel![]()
leuke pony! (paard?)
edit: ben benieuwd naar meer foto's
Ik vind het er niet slecht uitzien voor een eerste wedstrijd hoor. Maar een filmpje zou handiger zijn om te beoordelen dan een paar foto's
x_Friesje_x schreef:Normaal is een wit dekje wel verplicht, ik zou het niet riskeren om met een zwart dekje in de ring te gaan. Je kan voor de zekerheid het wedstrijdreglement eens nalezenIk vind het er niet slecht uitzien voor een eerste wedstrijd hoor. Maar een filmpje zou handiger zijn om te beoordelen dan een paar foto's
Bij ons heb je bv. LRV, Trens, VOR, ... Is het in Nederland enkel KNHS dan? Heb daar niet zo veel verstand van. Ik zit gewoon bij LRV
Sorry voor het afwijken van het onderwerp hoor TS