Na een topic te hebben geplaatst bij 'win een sponsorship - ITP', wilde ik er hier nog een plaatsen, omdat ik toch erg benieuwd ben naar commentaar vanaf jullie kant. Een reactie plaatsen in dat topic mag uiteraard ook altijd

Om een lang verhaal kort te maken: Fernando en ik zijn ongeveer anderhalve maand geleden voor het eerst gestart in het B, hij is net 5 geworden, voor ons beide de eerste keer. We hebben inmiddels 8 winstpuntjes en hebben 6 juli de tweede selectie voor de Gelderse! tot die tijd blijven we lekker aan het werk, maar hij heeft nu eerst een paar dagen welverdiend vakantie.
Afgelopen week was er een fotograaf aanwezig, die aardig wat foto's heeft gemaakt van mij en Fernando, altijd handig!
We zijn nu vooral aan het werk met de snelheid van zijn achterbenen en ervoor te zorgen dat hij bij het 'kleiner' lopen niet achter de teugel kruipt. De stap is zeker niet zijn sterkste punt, hij maakt hier snel taktfouten door de spanning. Verder laat ik het aan jullie over, dus brand los!
1. Afgroeten

2. Van hand veranderen in middendraf

3. Nogmaals van hand veranderen in middendraf

4. Hier kruipt hij er dus achter

5. Om mijn binnenbeen heen stellen, maar hier moet ik letten op mijn binnenhand

6.

7. Middenstap

8.

9.

10.

11.

12.

13.

En nog een foto van thuis
14.

En eentje van een jaar geleden, wat een verschil al!
15.

Nou brand los, ik ben heel trots op mijn paardje, maar ik weet dat er nog genoeg werk in zit!!
Edit: leeftijd toegevoegd