. Ben ook wel benieuwd of jullie verbetering zien ten opzichte van eerdere topics..
Eigen commentaar- benen stiller
- handen meer dragen
Laten jullie weer een berichtje achter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben ook wel benieuwd of jullie verbetering zien ten opzichte van eerdere topics..
... Ze heeft de neiging om op links haar hoofd te kantelen. Daarmoet ik goed op letten. Wat betreft mijn houding.. Daar ben ik me van bewust
.. Soms sprint ze onder mijn kont vandaan :-P.. Ik ga hier zeker veel op oefenen. De galop gaat gelukkig nu fijn. Ze heeft heel lang over gesprongen, maar dat doet ze gelukkig niet meer zo. Ben echt super trots op mijn friezelte :-D en hoop dat we ook in het L 1 winstpuntjes gaan rijden.
Ik weet dat mijn houding echt bagger is. Ik probeer er echt op te letten dat ik trotser zit ( want dat ben ik ook op mijn meisje )maar het lukt me gewoon niet
. Middendraf en halsstrekken vindt Riet heel erg moeilijk. Ze doet het al beter als eerst maar ik weet dat dit allebei nog meer getoond moet worden. Hier oefenen we dan ook heel veel op.