Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je paard heeft serieus ergens LAST van he... Deze signalen zijn geen aanstelleritus... Donnieboy schreef:Omdat ik het hierboven wel in het ergst geval heb beschreven. In de stap doet hij het nog wel maar in draf word het moeilijker. Op de volte wegtrekken is vooral aan de longeerlijn en ook maar soms bij het rijden. Ik wou de volgende keer bij het rijden een filmpje maken en hier plaatsen om jullie een echte indruk te geven en als dan nodig is meteen ostheopaat laten komen. Ik wacht tot ongeveer september met lessen omdat er tot dan geen instructeur vrij is. Ik wou eigenlijk volgende week al beginnen omdat ik dan klaar ben met school maar ik kan geen instructeur vinden die dan al vrij is.
Donnieboy schreef:Ik heb al meerdere advertenties op marktplaats en bokt, ben ook al langs stallen geweest maar het enige wat vindbaar was is groeples op de ponyclub of manegeles. Het is verder niet mijn paard hoor, ik heb het er al meerdere keren met de eigenaar over gehad om iemand te laten komen maar hij vind het niet nodig. Nu ben ik dus zelf aan het sparen om iemand er naar te laten kijken. Ben ook al gestopt met andere sporten om les te kunnen nemen en ook op de manege gestopt om een goede instructeur te vinden. En ja sorry maar als 14 jarige groeit het geld je echt niet op de rug. En aangezien mijn vader niet meer kan werken door een spierziekte en we met vier kinderen zijn is het allemaal niet zo makkelijk. Ik zoek echt wel naar een oplossing hoor, ik ben hard aan het sparen en heb wat extra baantjes genomen.
@Sonja, weet jij dan misschien een instructeur voor mij?
Wiwabalia schreef:Donnieboy schreef:Ik heb al meerdere advertenties op marktplaats en bokt, ben ook al langs stallen geweest maar het enige wat vindbaar was is groeples op de ponyclub of manegeles. Het is verder niet mijn paard hoor, ik heb het er al meerdere keren met de eigenaar over gehad om iemand te laten komen maar hij vind het niet nodig. Nu ben ik dus zelf aan het sparen om iemand er naar te laten kijken. Ben ook al gestopt met andere sporten om les te kunnen nemen en ook op de manege gestopt om een goede instructeur te vinden. En ja sorry maar als 14 jarige groeit het geld je echt niet op de rug. En aangezien mijn vader niet meer kan werken door een spierziekte en we met vier kinderen zijn is het allemaal niet zo makkelijk. Ik zoek echt wel naar een oplossing hoor, ik ben hard aan het sparen en heb wat extra baantjes genomen.
@Sonja, weet jij dan misschien een instructeur voor mij?
Het is handig als je OP een beetje compleet is, want dit schets al een iets ander beeld al blijf ik wel bij mij mening. Al vind ik niet dat je de Osteopaat zelf hoort te bepalen als bijrijder..
Sonja schreef:Gewoon er op gaan zitten en de instructeur laten zien wat er aan de hand is. Die moet zich een beeld kunnen vormen, voor hij/zij er wat zinnigs over kan zeggen.
Succes!