tips

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laylaa

tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 19:10

ik wil graag van jullie weten wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips voor mij hebben.
dit is mijn 22 jarige lease paardje Kevin die ik nu 4.5 jaar heb :)
de foto's zijn ong 2 maanden geleden gemaakt. ben ondertussen 10 kilo lichter :D

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

hunter87

Re: tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:14

probeer hem meer op zn achterhand te zetten. hij loopt nu best veel op de voorhand.
verder vind ik het er erg vriendelijk uitzien! succes!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:25

Vind het er erg netjes uitzien, lijkt alleen alsof hij zijn hoofd kantelt maar dat kan ook aan de foto liggen. Wat je daar aan kan doen weet ik ook niet precies.
Als enige tip kan ik zeggen dat je je handen rechtop moet houden :)

laylaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 20:34

hij wil inderdaad graag op zn voorhand lopen, ik vind dat moeilijk op te lossen omdat hij van zigzelf al een heel flot paard is en dan snel gaat "weg"rennen voor mn been.
et klopt inderdaad dat hij soms zn hoofd kanteld. ik moet dit oplossen door dan een kneepje te geven en mn been aanleggen..
thx voor de reacties

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 10:52

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.